naina1365380399 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Føler jeg har skrevet litt mye her de siste dagene,men må bare få ut litt av alle følelsene,så håper ikke jeg maser for mye. Jeg har vært inni en veldig dårlig periode i det siste,og nå blir det bare verre,ser ikke ut som samboeren min orker mer,vi har vært sammen i 3 år nå,og hatt et greit forhold forsåvidt.Jeg skjønner han jo litt også,forjeg er nok vanskelig å leve med,humøret svinger jo sånn,og jeg er ofte sur og irritert,men jeg forsøker jo å være en god kjæreste selv om det iblant er vanskelig. Men nå ser det ut til at forholdet går i vasken,og jeg er så redd for å bli sittendes her helt alene,for han er jo absolutt alt jeg har,jeg har ingen venner eller familie som jeg kan prate med,jeg er så oppgitt nå,tenker bare på hvorfor jeg er sånn jeg er,og jeg hater meg selv,hvorfor må jeg være syk,alt blir jo ødelagt pga av det ser det ut som.Jeg tror ikke jeg kommer til å takle å være helt mutters alene,men jeg har tydeligvis ikke noe valg.Skulle bare ønske at han forsto meg bedre,jeg prøver å forklare ,jeg gjør alt jeg kan for at han skal forstå meg,men han orker visst ikke mer.Han sier at han ikke orker all den gråtinga og humør svingningene mine mer,og vil gå ifra meg. Jeg prøver å forklare ham at når jeg blir fort irritert iblant,er det ikke på ham,men pga tanker og for lite søvn,og jeg går jo til psykiater og tar antidepressiva for å bli bedre,jeg gjør jo noe med livet mitt i håp om at det skal bli bedre,men det skjer tydeligvis ikke fort nok for ham. Er nok vanskelig for en *normal*person,å væresammen med ei som har angst og depresjoner,men er jeg fortapt når det gjelder å få en som kan være glad i meg for det? Nei off,dette ble litt vasete,men det er godt å få ut litt tanker,og jeg settter stor pris på alle som har svart meg før på innlegg,syns det er så godt å vite at det fins noen andre som kan forstå meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99804-n%C3%A5-g%C3%A5r-alt-rett-i-vasken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Tror jeg snakker på vegne av alle på dette forumet når jeg sier; vær aldri redd for å snakke med noen om følelsene dine. Det verste er å holde dem inne!! Her på forumet skal du få frem du har på hjertet uansett! Varme tanker til deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99804-n%C3%A5-g%C3%A5r-alt-rett-i-vasken/#findComment-565613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.