Gå til innhold

For mange kilo


Gjest Mrs.Q

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt

Har du forsøkt en annen AP? Er det mulig for deg å snakke med psykiater om dette? Jeg gikk på AP (Fluanxol) og gikk ned i vekt av denne.

Jeg vet at det selvsagt er maten man spiser man legger på seg av, men der er uansett (kan være) folk får vektproblemer i forbindelse med AP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs.Q

Har du forsøkt en annen AP? Er det mulig for deg å snakke med psykiater om dette? Jeg gikk på AP (Fluanxol) og gikk ned i vekt av denne.

Jeg vet at det selvsagt er maten man spiser man legger på seg av, men der er uansett (kan være) folk får vektproblemer i forbindelse med AP.

Kanskje jeg burde prøve et annet AP. Tror jeg må slutte å tenke så mye, får migrene av det. På andre dagen nå + smerter i kjaken. Skal visst få alt på en gang jeg. Godt jeg har smertestillende, phu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Kanskje jeg burde prøve et annet AP. Tror jeg må slutte å tenke så mye, får migrene av det. På andre dagen nå + smerter i kjaken. Skal visst få alt på en gang jeg. Godt jeg har smertestillende, phu!

Jeg har også uvanlig mye migrene for tiden. Lurer på om det er varmen.

Jeg vet at jeg har rådet deg til å slå deg til ro med medisineringen og godta at det er som det er. Det betyr ikke at det ikke går an å teste ut om andre AP har mindre bivirkninger ifh vektøkning enn de du bruker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.Q

Jeg har også uvanlig mye migrene for tiden. Lurer på om det er varmen.

Jeg vet at jeg har rådet deg til å slå deg til ro med medisineringen og godta at det er som det er. Det betyr ikke at det ikke går an å teste ut om andre AP har mindre bivirkninger ifh vektøkning enn de du bruker i dag.

Kan godt hende det er varmen som gjør det.

Får trappe ned litt å se hva det blir til senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Kan godt hende det er varmen som gjør det.

Får trappe ned litt å se hva det blir til senere.

Du får prøve. Du virker jo såpass oppegående at du øker dosen igjen hvis du blir dårlig av nedtrapping.

Men husk at du har sagt at du får tilbakemeldinger om at det virker som om du er frisk for tiden. Som sikkert har med stabilt medisininntak å gjøre.

Du må aller mest sannsynlig bruke medisin, derfor tenker jeg at det kunne vært lurt å forsøke å finne et merke som ikke gir denne vektøkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.Q

Du får prøve. Du virker jo såpass oppegående at du øker dosen igjen hvis du blir dårlig av nedtrapping.

Men husk at du har sagt at du får tilbakemeldinger om at det virker som om du er frisk for tiden. Som sikkert har med stabilt medisininntak å gjøre.

Du må aller mest sannsynlig bruke medisin, derfor tenker jeg at det kunne vært lurt å forsøke å finne et merke som ikke gir denne vektøkningen.

Føler meg ganske oppegåendes ja, bortsett fra fysiske smerter da. Får se hvordan det går, jeg vil jo ikke være dårlig heller. Har kontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Psyk av alt

Føler meg ganske oppegåendes ja, bortsett fra fysiske smerter da. Får se hvordan det går, jeg vil jo ikke være dårlig heller. Har kontroll :)

Ja, jeg oppfatter deg som om du har kontroll :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...