Gå til innhold

Christian Anker - godt jobba!


isbe

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært på DOL største delen av DOL sin levetid, og dette må jeg si er et kjempearbeid! Klart det blir startutfordringer - men det er nettopp det det er - UTFORDRINGER. Har gått gjennom endel, og det meste ser ut til å fungere BRA!

GODT JOBBA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig. Har vært her siden DOL startet. Dette blir bra:-)))

Jeg synes også at det nye forumet er fint, selv om jeg ikke greier å komme inn på forum for barnløshet (forumet åpner seg i samme frame som forumvelgeren, og den framen er for smal til at det er mulig å lese noe...

Men designet og funksjonene er stilige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Jeg synes også at det nye forumet er fint, selv om jeg ikke greier å komme inn på forum for barnløshet (forumet åpner seg i samme frame som forumvelgeren, og den framen er for smal til at det er mulig å lese noe...

Men designet og funksjonene er stilige!

Takk for hyggelig tilbakemeldinger.

Linken til barnløshet er rettet (obs - du må kanskje trykke "Oppdater" i nettleseren).

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig tilbakemeldinger.

Linken til barnløshet er rettet (obs - du må kanskje trykke "Oppdater" i nettleseren).

Vennlig hilsen

Linken til forum for graviditet fungerer ikke. Kommer opp i feil frames vindu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...