Gå til innhold

Hvordan takle det å "aldri" oppleve fantasier?


Gjest Gurojenta

Anbefalte innlegg

Jeg har vel desverre aldri opplevd å ferske en gutt i en sånn situasjon, men det hadde vært utrolig spennende. Sikkert også pinlig. Men jeg synes jo noe av det mest spennende når man har sex sammen også, er å se på at den andre tar på seg selv. Så det har jeg heldigvis sett noen ganger da.

Der er du ja, du er på plass i dag også?

Holde på sammen det synes jeg er endel av akten og som du sier, svært spennende.

Ferske noen er sikkert sikkert pinlig, hvis den andre ser deg. Hadde vært mer spennende å fått sett på en stund enn bare å ferske hvis den andre ser deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    129

  • Lillemus

    17

  • morsan

    6

  • Babette

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gurojenta

Der er du ja, du er på plass i dag også?

Holde på sammen det synes jeg er endel av akten og som du sier, svært spennende.

Ferske noen er sikkert sikkert pinlig, hvis den andre ser deg. Hadde vært mer spennende å fått sett på en stund enn bare å ferske hvis den andre ser deg:-)

Ja, det er jeg enig i. Å kunne stå å smutitte på noen måtte vært det aller mest opphissende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg enig i. Å kunne stå å smutitte på noen måtte vært det aller mest opphissende.

Det vil jeg tro det er, men det er ikke helt pent heller da. Jeg har en liten historie der forresten, men dessverre så skriver jeg ikke her om det, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Det vil jeg tro det er, men det er ikke helt pent heller da. Jeg har en liten historie der forresten, men dessverre så skriver jeg ikke her om det, hehe

Søren også, synes du kunne skrevet den i grove trekk da. Blir fryktelig nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren også, synes du kunne skrevet den i grove trekk da. Blir fryktelig nysgjerrig!

Det tror jeg nok at du hadde likt:-) Kunne ha tatt det i detaljer, du hadde nok likt det bedre, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Det tror jeg nok at du hadde likt:-) Kunne ha tatt det i detaljer, du hadde nok likt det bedre, hehe

Ja, aller helst detaljer. Jeg liker å høre sånt jeg. Det andre forteller kan også tenne utrolig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, aller helst detaljer. Jeg liker å høre sånt jeg. Det andre forteller kan også tenne utrolig mye!

Jeg har masse på lager:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Ja du ble nysgjerrig nå? Kan underholde deg i lang tid jeg med historier:-)

Klart jeg er nysgjerrig, skulle gjerne hørt noe i det minste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg er nysgjerrig, skulle gjerne hørt noe i det minste!

Forundrer meg ikke, men det spørs da om du har godt av det? Arbeidsdagen kan bli lang vet du, og lenge til du kan komme i dusjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Forundrer meg ikke, men det spørs da om du har godt av det? Arbeidsdagen kan bli lang vet du, og lenge til du kan komme i dusjen:-)

Hehe, det tror jeg at jeg skulle klart helt fint. Også har vi da steder her på jobb også hvor jeg kan trekke rmeg stille og rolig tilbake for noen minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det tror jeg at jeg skulle klart helt fint. Også har vi da steder her på jobb også hvor jeg kan trekke rmeg stille og rolig tilbake for noen minutter.

Så du har trukket deg unna på jobben noen ganger?...toalettet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurojenta

Ååå?, så der sitter du med buksene på anklene av og til?..hehe...

Siden ikke du vil fortelle, skal ikke jeg gi deg noen detaljerte gjengivelser heller. Hilsen fra "luremus". hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden ikke du vil fortelle, skal ikke jeg gi deg noen detaljerte gjengivelser heller. Hilsen fra "luremus". hehe

Hehe, regnet med et slikt svar etter hvert. Tenk jeg som har masse historier til deg:-)

Snart ferie nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Hehe, regnet med et slikt svar etter hvert. Tenk jeg som har masse historier til deg:-)

Snart ferie nå?

Ja, jeg har sagt du får komme med noe, så kan jeg vurdere å røpe noe jeg også. Byttehandel er fint. :)

Ferie snart ja, deilig å tenke på. Men etter alle innleggene her blir det jo litt rart også. Kommer du til å klare deg uten meg her da? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sagt du får komme med noe, så kan jeg vurdere å røpe noe jeg også. Byttehandel er fint. :)

Ferie snart ja, deilig å tenke på. Men etter alle innleggene her blir det jo litt rart også. Kommer du til å klare deg uten meg her da? hehe

Enig i at byttehandel er bra, enig i det:-)

Joda, det er da litt liv her inne da du er her, men spørsmålet er mer om du klarer deg uten dol og meg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Enig i at byttehandel er bra, enig i det:-)

Joda, det er da litt liv her inne da du er her, men spørsmålet er mer om du klarer deg uten dol og meg, hehe.

Ja, hvis du kommer med dine byttevarer først, skal jeg komme med mine. :-)

Tja, det blir et hardtliv uten DOL og mrxx, men jeg skal vel klare å pine meg gjennom det. Er usikker på om det blir 3 eller 4 uker borte, men jeg kommer nok innom her igjen ved en senere anledning. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...