Gå til innhold

Jeg lovet deg aldri en rosenhave?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å, hjelper nozinan mot smerter? Da må jeg prøve det, har jo liggende. 

Jeg burde virkelig ikke blande meg opp i medisindiskusjoner, men for meg virker det meningsløst å "prøve nozinan mot smerter".  Mot smerter forsøker man smertestillende, ikke et relativt "tungt" middel mot psykoser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
3 minutter siden, ColaZero skrev:

Slik jeg har forstått det virker Nozinan smertestillende ved samtidig andre smertestillende. Synes absolutt ikke du skal ta Nozinan nå! Det er et kraftig legemiddel og du må ikke begynne tulle med dette nå!

Å? Men hvis det hjelper mot smerter? Er full i smerter og har tatt paracet og vival, bare tenkte jeg kunne prøve? Var ute i over tre timer i dag og er helt ødelagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Jeg burde virkelig ikke blande meg opp i medisindiskusjoner, men for meg virker det meningsløst å "prøve nozinan mot smerter".  Mot smerter forsøker man smertestillende, ikke et relativt "tungt" middel mot psykoser. 

Nozinan forsterker andre typer smertestillende man tar samtidig. Men dette er gammel lære og jeg vil IKKE anbefale noen å gjøre det. Angrer på at jeg skrev det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, laban skrev:

Jeg burde virkelig ikke blande meg opp i medisindiskusjoner, men for meg virker det meningsløst å "prøve nozinan mot smerter".  Mot smerter forsøker man smertestillende, ikke et relativt "tungt" middel mot psykoser. 

Har tatt paracet og vilval og har vondt fremdeles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ColaZero skrev:

Nozinan forsterker andre typer smertestillende man tar samtidig.

Men så vidt jeg vet (det er riktignok ikke så mye), har det noen relativt vanlige bivirkninger som ikke er spesielt positive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Å? Men hvis det hjelper mot smerter? Er full i smerter og har tatt paracet og vival, bare tenkte jeg kunne prøve? Var ute i over tre timer i dag og er helt ødelagt. 

Nei! Du skal IKKE prøve. Jeg angrer på at jeg skrev dette. Medisinsnakk av denne typen tar jeg egentlig avstand fra og skulle virkelig ønske at jeg ikke hadde nevnt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, laban skrev:

Men så vidt jeg vet (det er riktignok ikke så mye), har det noen relativt vanlige bivirkninger som ikke er spesielt positive. 

Nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Har tatt paracet og vilval og har vondt fremdeles. 

Jeg er nokså uvitende om medisiner, men søk i hvert fall på bivirkningene først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, ColaZero skrev:

Nei! Du skal IKKE prøve. Jeg angrer på at jeg skrev dette. Medisinsnakk av denne typen tar jeg egentlig avstand fra og skulle virkelig ønske at jeg ikke hadde nevnt det!

Ok. Skal ikke ta det da. Ble bare fristet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Har tatt paracet og vilval og har vondt fremdeles. 

Og du skal ikke kombinere dette med Nozinan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Jeg er nokså uvitende om medisiner, men søk i hvert fall på bivirkningene først. 

Ja kan jo gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, ColaZero skrev:

Og du skal ikke kombinere dette med Nozinan.

Ok. Får bare ha vondt da, andres smerter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Jeg er nokså uvitende om medisiner, men søk i hvert fall på bivirkningene først. 

Hun har fått streng beskjed om å ikke kombinere dette. Jeg burde ikke ha begynt å skrive om dette på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Får bare ha vondt da, andres smerter. 

Gå deg en tur og få opp blodsirkulasjonen! Beste kur mot (nesten) alle smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ColaZero skrev:

Hun har fått streng beskjed om å ikke kombinere dette. Jeg burde ikke ha begynt å skrive om dette på nett.

Jeg er helt enig med deg, jeg skrev det om å søke på bivirkningene fordi jeg regnet med at de ville stoppe lysten fullstendig.  Det er ingenting positivt å hente der, særlig ikke for en som har erfaring med å bli "koko" ved tidligere bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kan jo gjøre det. 

Du går på sterke medisiner fra før og skal ikke tilføre mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, ColaZero skrev:

Gå deg en tur og få opp blodsirkulasjonen! Beste kur mot (nesten) alle smerter.

Har faktisk gått endel i dag, var ute i tre og en halv time. Var på dagsenteret og da som var folksomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Jeg er helt enig med deg, jeg skrev det om å søke på bivirkningene fordi jeg regnet med at de ville stoppe lysten fullstendig.  Det er ingenting positivt å hente der, særlig ikke for en som har erfaring med å bli "koko" ved tidligere bruk. 

Og spesielt når hun bruker å mye meds fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, laban skrev:

Jeg er helt enig med deg, jeg skrev det om å søke på bivirkningene fordi jeg regnet med at de ville stoppe lysten fullstendig.  Det er ingenting positivt å hente der, særlig ikke for en som har erfaring med å bli "koko" ved tidligere bruk. 

Jeg er litt koko fra før av og nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, ColaZero skrev:

Du går på sterke medisiner fra før og skal ikke tilføre mer.

Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...