Gå til innhold

Burger


Kanonføde

Anbefalte innlegg

Så noen spise en burger på serien. Det så godt ut. Det fikk jeg lyst på. En liten natt-snack.

Har du lyst på burger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det spiste jeg til middag i går.

Nå skal jeg ha frokost.

Men ellers takk.

Anonymkode: 87e35...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/29/2017 den 2.29, Kanonføde skrev:

Så noen spise en burger på serien. Det så godt ut. Det fikk jeg lyst på. En liten natt-snack.

Har du lyst på burger?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, slabbedask said:

 

Det så ikke vondt ut. Men hvordan spiser man det der? Trodde burger skulle holdes i hånden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kanonføde skrev:

Det så ikke vondt ut. Men hvordan spiser man det der? Trodde burger skulle holdes i hånden...

Det kan man lure på. :rolleyes:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk hatt burger til middag her i dag, en skikkelig hjemmelagd, saftig og kjøttfull en, mmmm :P Med gode råvarer og grovere brød er burger både skikkelig digg og langtfra så usunt som ryktet skal ha det til :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kanonføde skrev:

Men hvordan spiser man det der? Trodde burger skulle holdes i hånden...

Del den i to og digg inn, evt ta av "toppe øset" og spis den med kniv og gaffel. Ingen regel som sier at man MÅ holde den i hånden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2017 den 2.29, Kanonføde skrev:

Så noen spise en burger på serien. Det så godt ut. Det fikk jeg lyst på. En liten natt-snack.

Har du lyst på burger?

God burger er bedre enn mye annet, dårlig burger er verre enn det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
50 minutter siden, Kayia skrev:

Har faktisk hatt burger til middag her i dag, en skikkelig hjemmelagd, saftig og kjøttfull en, mmmm :P Med gode råvarer og grovere brød er burger både skikkelig digg og langtfra så usunt som ryktet skal ha det til :) 

Eller så kan du be med mannen din på Superhero i byen og bestille enn burger med blåost og pommes-frites med trøffelmajones. De har øl og spill også. Skal ikke akkurat påstå det er så sunt, da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Gargamel skrev:

Eller så kan du be med mannen din på Superhero i byen og bestille enn burger med blåost og pommes-frites med trøffelmajones. De har øl og spill også. Skal ikke akkurat påstå det er så sunt, da... 

Der har jeg ikke vært ennå gitt, takk for tips ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/31/2017 at 6:38 PM, Kayia said:

Del den i to og digg inn, evt ta av "toppe øset" og spis den med kniv og gaffel. Ingen regel som sier at man MÅ holde den i hånden :) 

Nei, men hva er hensikten med den utformingen når det ikke kan holdes i hånden og gapes over? Gordon snakket om å pakke inn varmen, men når han legger kjøttet på (kald) salat, så skjer ikke det. Ikke det at tacoskjell er noe bedre utformet. Jeg hater slikt gris, jeg bare legger alt på en tallerken når jeg skal ha taco. Og kjøper nachochips i stedet.

Så sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/31/2017 at 7:17 PM, Xtra said:

God burger er bedre enn mye annet, dårlig burger er verre enn det meste.

Her var det mange taotologier. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...