Gå til innhold

Akineton.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg har fått det, men han skrev jeg skulle ta tre piller om dagen. Jeg har mest problemer med kribling i bena når jeg legger meg, om dagen takler jeg det bedre. Er det ok å ta en når jeg legger meg da, eller må jeg ta morgen, midt på dagen og kveld for at det skal virke? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg har fått det, men han skrev jeg skulle ta tre piller om dagen. Jeg har mest problemer med kribling i bena når jeg legger meg, om dagen takler jeg det bedre. Er det ok å ta en når jeg legger meg da, eller må jeg ta morgen, midt på dagen og kveld for at det skal virke? 

 

Tror de skal tas flere ganger om dagen. Men fikk du ikke beskjed om dette?

Anonymkode: 9d1d1...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror de skal tas flere ganger om dagen. Men fikk du ikke beskjed om dette?

Anonymkode: 9d1d1...d6f

Jo det stod tre ganger om dagen, men jeg er skeptisk til det...har vel bivirkninger det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan jo prøve med en om kvelden i 2-3 uker for å se om det er nok.

Anonymkode: cd19b...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det stod tre ganger om dagen, men jeg er skeptisk til det...har vel bivirkninger det også. 

Tror ikke du får mer virkninger av det. Sannsynligvis mindre av å fordele dosen.

Anonymkode: 9d1d1...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du får mer virkninger av det. Sannsynligvis mindre av å fordele dosen.

Anonymkode: 9d1d1...d6f

Ok. Får se hva jeg gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Får se hva jeg gjør. 

Du skal selvfølgelig følge legens anvisninger.

Anonymkode: 9d1d1...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skal selvfølgelig følge legens anvisninger.

Anonymkode: 9d1d1...d6f

Ja skal vel det. Bare leste at noen følte en morfinlignende rus av det, det vil ikke jeg ha. Er rar nok fra før av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja skal vel det. Bare leste at noen følte en morfinlignende rus av det, det vil ikke jeg ha. Er rar nok fra før av. 

Trolig større sjange for det hvis du tar 3 stk på en gang.

Anonymkode: 9d1d1...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trolig større sjange for det hvis du tar 3 stk på en gang.

Anonymkode: 9d1d1...d6f

Ok. Får ta tre om dagen da og se hvordan det går. Nei leste på bivirkninger nå, virker skumle de der. Har nok problemer som det er. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Var ikke så nyttig info jeg kom med, så jeg slettet det, da det er så lenge sidne jeg tok det.

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Var ikke så nyttig info jeg kom med, så jeg slettet det, da det er så lenge sidne jeg tok det.

Å? Ville gjerne ha visst det jeg da. Har ikke tatt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noe bivirkninger av akineton, men trengte noen doser før det virket og de kunne ikke gis samtidig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
39 minutter siden, kovakova skrev:

Jeg har ikke fått noe bivirkninger av akineton, men trengte noen doser før det virket og de kunne ikke gis samtidig

Ok. Men det stod at man måtte trappe ned på det når man skulle slutte? Det orker ikke jeg å styre med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
49 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å? Ville gjerne ha visst det jeg da. Har ikke tatt det. 

Var bare att jeg trodde jeg tok det 2 ganger om dagen, da jeg gikk på det. Men husker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Men det stod at man måtte trappe ned på det når man skulle slutte? Det orker ikke jeg å styre med. 

Jeg trappet ikke ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Worrysome plenty skrev:

Var bare att jeg trodde jeg tok det 2 ganger om dagen, da jeg gikk på det. Men husker ikke.

OK. Har ikke tid til å bli rarere enn jeg er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg fikk iallefall ikke noen slags rus av akineton. Det var en annen parkinsonmedisin jeg fikk som 

jeg ikke husker navnet på, som jeg ble lett oppstemt av, men ikke akineton. Den merket jeg ikke noe til i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Worrysome plenty skrev:

Jeg fikk iallefall ikke noen slags rus av akineton. Det var en annen parkinsonmedisin jeg fikk som 

jeg ikke husker navnet på, som jeg ble lett oppstemt av, men ikke akineton. Den merket jeg ikke noe til i det hele tatt.

Men hjalp det?

Kjenner den kriblingen hele tiden, men er usikker på om det er energier. Nei, jeg tar en nå og går og legger meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...