Gå til innhold

Mye sliten


aa-k-j

Anbefalte innlegg

Tåler veldig lite før jeg blir sliten. Var på et møte for noen dager siden (varte litt over en time) og etterpå var jeg med foreldrene mine i ca 3 timer uten å gjøre så veldig mye. Da jeg kom hjem var jeg utrolig sliten. Dagen etter leverte jeg bilen på verksted og tok bussen hjem å også da ble jeg veldig sliten. Blir så fort sliten og skjønner ikke hvorfor. Det begynte så smått for et par år siden samtidig som angsten eskalerte, men har lite og ingen angst nå. Har begynt på lamictal og er nå oppi 200 (ble økt for 2 uker siden), men var noe sliten før det, men ikke så mye som nå. Er ikke ustabil som jeg ofte pleier å være, hodeverken er blitt verre, har dårligere konsentrasjon enn vanlig og generelt er alt et ork. Dusjer sjeldnere enn vanlig også. Går 4-5 dager før jeg dusjer for det er også et ork. Hva i all verden er det som skjer? Sitter nå også og er sliten og med økende hodeverk som vanlig smertestillende ikke tar. Noen som kan gi en pekepinn på hva dette kan være eller har opplevd det selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
13 minutter siden, aa-k-j skrev:

Tåler veldig lite før jeg blir sliten. Var på et møte for noen dager siden (varte litt over en time) og etterpå var jeg med foreldrene mine i ca 3 timer uten å gjøre så veldig mye. Da jeg kom hjem var jeg utrolig sliten. Dagen etter leverte jeg bilen på verksted og tok bussen hjem å også da ble jeg veldig sliten. Blir så fort sliten og skjønner ikke hvorfor. Det begynte så smått for et par år siden samtidig som angsten eskalerte, men har lite og ingen angst nå. Har begynt på lamictal og er nå oppi 200 (ble økt for 2 uker siden), men var noe sliten før det, men ikke så mye som nå. Er ikke ustabil som jeg ofte pleier å være, hodeverken er blitt verre, har dårligere konsentrasjon enn vanlig og generelt er alt et ork. Dusjer sjeldnere enn vanlig også. Går 4-5 dager før jeg dusjer for det er også et ork. Hva i all verden er det som skjer? Sitter nå også og er sliten og med økende hodeverk som vanlig smertestillende ikke tar. Noen som kan gi en pekepinn på hva dette kan være eller har opplevd det selv? 

Ja jeg opplever å være mye sliten med hodepine og muskelsmerter, men har hatt mindre av muskelsmerter etter jeg gikk ned i dose på medisinen. Noen ganger klarer jeg å stå i det...når jeg er ute med folk eller på et eller annet selskap. Andre ganger blir jeg sliten der og da og orker ikke være der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...