Gå til innhold

Utstøtt


Kanonføde

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe rart samfunnet har støtt meg ut, og hater meg og mener jeg er en parasitt og et virus på samfunnet. Det er fordi det stemmer. Jeg er psykopat, antageligvis kan jeg bli farlig i fremtiden, om frustrasjonen får bygget seg opp ytterligere. Men jeg antar også psykopater også har krav på trygd om de ikke fungerer i arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det ender med vold? Fengsel? Ikke godt å si. Men det nytter ikke med "terapi" for å stoppe denne kraften i meg, og egentlig er det vel ønsket så da skjer det som skjer. Ikke det at det ikke er en tragisk skjebne. Folk har alltid sagt de ikke skjønner hvem jeg er, hintet om psykopati etc. I alle fall mange ganger. Kanskje folk ikke er så dumme og onde allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
7 minutter siden, Kanonføde skrev:

Det er ikke noe rart samfunnet har støtt meg ut, og hater meg og mener jeg er en parasitt og et virus på samfunnet. Det er fordi det stemmer. Jeg er psykopat, antageligvis kan jeg bli farlig i fremtiden, om frustrasjonen får bygget seg opp ytterligere. Men jeg antar også psykopater også har krav på trygd om de ikke fungerer i arbeid.

Synes du virker psykotisk. Store vrangforestillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, Nicklusheletida said:

Synes du virker psykotisk. Store vrangforestillinger.

Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror jeg har OCD med narsissistiske trekk. Det er eneste alternativet hvis det ikke er psykopati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene legen min var kristen, og pekte hvor jeg skulle sette meg. Han sa jeg hadde schizofreni. Når jeg tenker på det nå fantaserer jeg om at jeg knuste skallen hans!

(Ikke dermed sagt at jeg er voldelig, tanker er bare tanker som psykologene sier.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
6 minutter siden, Kanonføde skrev:

Han ene legen min var kristen, og pekte hvor jeg skulle sette meg. Han sa jeg hadde schizofreni. Når jeg tenker på det nå fantaserer jeg om at jeg knuste skallen hans!

(Ikke dermed sagt at jeg er voldelig, tanker er bare tanker som psykologene sier.)

Jeg synes ocd passer bedre enn schizofreni, men skal ikke spekulere på det.

Nå er det leggetid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutes ago, Nicklusheletida said:

Jeg synes ocd passer bedre enn schizofreni, men skal ikke spekulere på det.

Nå er det leggetid :)

Ved OCD er ikke tanker om bruk av vold egosyntone. Ikke at jeg på noen måte tror jeg har schizofreni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
36 minutter siden, Kanonføde skrev:

Ved OCD er ikke tanker om bruk av vold egosyntone. Ikke at jeg på noen måte tror jeg har schizofreni.

Får be om en ny utredning.

Anonymkode: 0fd71...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
23 minutter siden, Kanonføde skrev:

Ved OCD er ikke tanker om bruk av vold egosyntone. Ikke at jeg på noen måte tror jeg har schizofreni.

Jeg kan ikke spekulere i diagnoser.

Jeg tror isolasjon er roten til mye vondt.

Hvis du er den samme som også skrev mye her for 8-10 år siden, så spekulerte du mye i diagnoser den gangen også. 

Du skulle ha en god utdannelse og god jobb og du så ned på de som f.eks satt i kassa på rema. 

Du ga inntrykk av at den gyldne middelvei var ikke bra nok. Enten høy stilling eller så kunne det være det samme. Den tankegangen var det noe narsisstisk over. Du ser jo nå hvordan det har gått. 

Jeg tror de aller fleste har best av å være i en eller annen jobb i større eller mindre grad. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Nicklusheletida said:

Jeg kan ikke spekulere i diagnoser.

Jeg tror isolasjon er roten til mye vondt.

Hvis du er den samme som også skrev mye her for 8-10 år siden, så spekulerte du mye i diagnoser den gangen også. 

Du skulle ha en god utdannelse og god jobb og du så ned på de som f.eks satt i kassa på rema. 

Du ga inntrykk av at den gyldne middelvei var ikke bra nok. Enten høy stilling eller så kunne det være det samme. Den tankegangen var det noe narsisstisk over. Du ser jo nå hvordan det har gått. 

Jeg tror de aller fleste har best av å være i en eller annen jobb i større eller mindre grad.

Jeg vet ikke hvor du har dette fra. Jeg har aldri sett ned på noen som sitter i kassen, faktisk skjønner jeg at de ser ned på meg. Jeg har helelr aldri sagt eller ment at enten skulle jeg ha en "høy stilling" eller så kunne det være det samme - faktisk har jeg aldri i mitt liv ønsket meg en "høy stilling". Jeg har ønsket meg en interessant utdannelse.

Jeg liker ikke å kritisereres for ting jeg aldri har sagt eller ment. Jeg har ved flere anledninger forklart at dette ikke er ting jeg har sagt eller ment, og at det ikke har rot i virkeligheten. Men dere pusher på med dete drittet fortsatt.

Lykke til, og god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi er så mange som bare føler at vi ikke strekker til tror jeg Det er sammenhengen om hvordan man lett blir frustrert over hva som ofte opplevelses av hver enkelt av oss som manglende forståelse og toleranse fra samfunnets side eller vår stor " flokk" Det er veldig sjelden at folk mener å såre andre men vi er ofte mye produkter av så mange av et menneskelivet mange tildragelser og vederføyligheter Kanskje mer " utenifra styrt" enn vi kanskje vet i dag

Alt er i endring frem og tilbake hele tiden kan det virke som Se bare på værmeldingen Den kaster de så mye rundt at man kan mistenke dem for å gå ut å se på været ca hver halve time For å se på fasiten .Hadde man vært akademiker og ikke nervevrak ville man kanskje sagt " Også du min Brutus" Alt er i endring med veldig tempo som alltid Men det er jo også først når man blir eldre slik som jeg at man husker å se nøye på været før man går ut Iallefall prøver å huske det.😊

Anonymkode: b57d9...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kanonføde skrev:

Ved OCD er ikke tanker om bruk av vold egosyntone. Ikke at jeg på noen måte tror jeg har schizofreni.

Jeg tror du må skille i hva som er hva her.

Jeg tror absolutt du har tvangstanker om at du er ganske mye rart, at du er en svindler og at folk ser ned på deg og at du er psykopat. Tror dog du har ganske dårlig innsikt i at dette egentlig ikke stemmer. 

Sinnet ditt kan sikkert være reelt. Men her må du se på hva som er tanker og hva som er handlinger? Hvor ofte har du angrepet noen? Jeg tipper svaret er aldri. En ekte psykopat mangler impulskontroll og går amok fysisk. Det du har er bare tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
6 timer siden, Kanonføde skrev:

Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror jeg har OCD med narsissistiske trekk. Det er eneste alternativet hvis det ikke er psykopati.

Jeg vet ikke, men må si der har blitt verre i det siste uansett hva det er. Det har vært tider hvor jeg har tenkt du kanskje burde prøve deg i jobb, men nå virker du veldig langt nede. Jeg blir litt skremt, rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
9 timer siden, Kanonføde skrev:

Jeg vet ikke hvor du har dette fra. Jeg har aldri sett ned på noen som sitter i kassen, faktisk skjønner jeg at de ser ned på meg. Jeg har helelr aldri sagt eller ment at enten skulle jeg ha en "høy stilling" eller så kunne det være det samme - faktisk har jeg aldri i mitt liv ønsket meg en "høy stilling". Jeg har ønsket meg en interessant utdannelse.

Jeg liker ikke å kritisereres for ting jeg aldri har sagt eller ment. Jeg har ved flere anledninger forklart at dette ikke er ting jeg har sagt eller ment, og at det ikke har rot i virkeligheten. Men dere pusher på med dete drittet fortsatt.

Lykke til, og god natt.

Da blander jeg deg med en annen som var her tidligere og det beklager jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ord har makt. Det å hele tiden uttale negative ting om seg selv blir som en selvoppfyllende profeti. 
OCD er vel en av de psykiske lidelsen hvor man har stor fremgang i forhold til behandling. Jeg fikk hjelp av et OCD team. 

Anonymkode: 7d1d4...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, Kanonføde skrev:

Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror jeg har OCD med narsissistiske trekk. Det er eneste alternativet hvis det ikke er psykopati.

Tar du ad? Av det kan du få odc som bivirkning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mennesker som utstøter og mobber  og bedriver kriminalitet ( kanskje endog organisert kriminalitet) og utsetter andre for sin " rettferdige" vrede er ofte kjempebortskjemte mennesker Man må ikke la seg såre av disse og ikke la dem bety mer enn nødvendig for seg selv og sin egen utvikling Man må prøve å skjerme seg og prøve å tenke litt på seg selv også

Men å oppsøke profesjonell hjelp er aldri dumt for i en sånn situasjon trenger man det

Anonymkode: b57d9...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...