Gå til innhold

Antrekk hos psykologen haster!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, Andreaswell skrev:

Ok:lol:

Syntes ikke det tar deg ut å gå kledd sånn hos psykologen.

Bilderesultat for shorts women

Anonymkode: 695b9...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Syntes ikke det tar deg ut å gå kledd sånn hos psykologen.

Bilderesultat for shorts women

Anonymkode: 695b9...1d5

Har jeg da aldri sagt heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter

Ja, det kommer jo først og fremst an på lengden på shortsen eller kjolen. Du må ikke pynte deg eller kle deg formelt for å gå til psykolog, men det er jo greit å være noenlunde anstendig påkledd liksom, selv om det er varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg går til en mannlig psykiater og snakker bla om overgrep. Sitter med jakke på og klarer så vidt å se han inn i øynene . 

Anonymkode: c326b...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til mannlig terapeut og i begynnelsen da jeg gikk til han så ville jeg nok ikke gått i shorts, men nå som jeg har blitt godt kjent med han ville jeg nok kunne ha brukt shorts. Vel å merke en som gikk ned mot knærne og hvis det var skikkelig varmt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder like mye i 2017. Shorts hos psykolog er upassende.

Anonymkode: 695b9...1d5

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes ikke det tar deg ut å gå kledd sånn hos psykologen.

Bilderesultat for shorts women

Anonymkode: 695b9...1d5

Finnes lengre shorts og sidere kjoler da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg går gjerne i korte kjoler men jeg har alltid en tigths eller strømpebukse på, formelt kler jeg meg aldri hos henne. Hun går heller ikke formelt kledd, vi har litt lik stil så det skjer ofte at vi har lignende klær på oss:lol:

Anonymkode: 36e32...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes ikke det tar deg ut å gå kledd sånn hos psykologen.

Bilderesultat for shorts women

Anonymkode: 695b9...1d5

Det kommer an på alder. Om jeg hadde møtt en pasient på venterommet kledd slik, som var voksen, så hadde jeg tenkt at det hadde hatt noe med sykdommen å gjøre.

Hadde det vært en 13 åring på BUP hadde jeg ikke reagert.

I psykiatrien er det jo mye som foregår i hodet på folk, og jeg ser stort sett folk som er litt "rare" på et vis, som lett avslører seg som pasient. Jeg avslører meg selv også, pga klærne.

Jeg synes det er et skikkelig sunnhetstegn at TS reflekterer over hva hun skal ha på seg! Virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Andreaswell skrev:

Har jeg da aldri sagt heller. 

Dette er shorts. Men det er mulig du mener kort-bukser.

Anonymkode: 695b9...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Har psykologtime i morgen. Kan jeg gå med kjole eller shorts i samtalen? Eller er det forstyrrende for pasient- og behandlerforholdet? Det er meldt fint vær og sol, så det er absolutt vær til det!

Anonymkode: f3a4d...e21

Hei!

Skrev det i et svar lenger ut i tråden, men vil gjerne si det direkte til deg. Jeg synes det er et sunnhetstegn at du stiller dette spørsmålet, at du reflekterer over om det er forstyrrende :)

Shorts som ikke går lenger opp enn til over kneet er helt ok. Samme med lengden på kjole. Som gjelder i mange andre sammenhenger også. 

Ellers er jeg i utgangspunktet enig med Stjernestøv. Det viktigste er faktisk at man kommer seg avgårde til behandlingen, samme hvordan man ser ut. Er det privatpraktiserende du skal til? Jeg ser at pasientene hos privatpraktiserende gjerne er litt mer velstelt enn på DPS...jeg går på DPS. Før gikk jeg til privatpraktiserende og hen var svært formelt kledd. Og da mener jeg svært! Jeg følte meg dum i joggebuksa mi. Pasientene på venterommet der var også velkledd. Mest kvinner i drakter, høye heler og parfyme.

Forøvrig hadde min psykiater på seg shorts (bermuda) og t-shirt sist. Jeg tenkte bare at jeg burde kledd meg litt lettere jeg og pga varmen den dagen.

Lykke til! Dette kommer til å gå bra! Første gang i terapi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går aldri med shorts som stopper over knærne, med unntak om jeg skulle finne på å bade, da har jeg shorts som er omtrent like lang som den på bildet over her. Har hatt på meg shorts hos psykologen, altså sånn som rekker nedenfor knærne. Vanligvis stiller jeg opp i det folk nok kaller turklær. Man skal jo være seg selv når man er hos psykologen. Men nå har jo jeg også vært hos legen i joggebukse da, ganske enkelt fordi jeg driter i hva jeg har på meg når jeg 40 i feber. Men på venterommet på dps så ser man alle mulige mennesker i alle mulige forskjelige klær. Psykologene har nok sett det meste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andreaswell
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er shorts. Men det er mulig du mener kort-bukser.

Anonymkode: 695b9...1d5

Nå er du bare vrang.

Btw- Shorts og kortbukser er det samme :lol: 

Congratulations, you played yourself

Endret av Andreaswell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er shorts. Men det er mulig du mener kort-bukser.

Anonymkode: 695b9...1d5

kortbukser går vel rett under knærne, og shorts går over. 

Anonymkode: f53fe...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kortbukser går vel rett under knærne, og shorts går over. 

Anonymkode: f53fe...ca1

"En kortbukse eller shorts er en bukse som rekker fra livet og ned til knærne eller høyere. Kortbukse brukes når det er ekstra varmt eller i forbindelse med sport".

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Kortbukse

 

Er vi ferdig med å finne opp egne definisjoner nå? (Denne var ikke direkte til deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ColaZero skrev:

Det kommer an på alder. Om jeg hadde møtt en pasient på venterommet kledd slik, som var voksen, så hadde jeg tenkt at det hadde hatt noe med sykdommen å gjøre.

Hadde det vært en 13 åring på BUP hadde jeg ikke reagert.

Jeg synes det er et skikkelig sunnhetstegn at TS reflekterer over hva hun skal ha på seg! Virkelig!

Enig i alt du sier her, kanskje med unntak av at det handler om alder. For min del handler det mer om rolle. En bibliotekar kan ha en knelang shorts på en varm dag, og en servitør på nattklubb kan ha bar mage. En advokat eller en som jevnlig forholder seg til ledere, ordførere eller rådmenn kan neppe slippe unna med det samme (jada Ansreaswell, det finnes mange bedrifter og kommuner der dette ikke stemmer), og dette er uavhengig av alder :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Andreaswell skrev:

750-2466_PI_66786MN?wid=250&hei=358&$Por

Jeg syns nå dette ser meget elegant ut jeg da :) 

Har ikke helt sansen for hverken kvinne- eller herreutgaven av disse dress-shortsene som du kaller det jeg. Manneutgaven er litt krysning mellom speideren og Raske menn, og kvinnevarianten er ... tja, litt kjerring kanskje? I allefall alt annet enn elegant i mine øyne. Jaja, bra smaken er som baken... ;):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1000 ganger heller å komme i kort shorts enn gamle hullete klær som stinker gammel svette og røyk.  

Anonymkode: 0eb19...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Syns man får gå i hva man vil, det er jo bare klær :) 

Tropp opp i undertøy da.

Anonymkode: 695b9...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...