Gå til innhold

Leser du bøker?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Mina1 skrev:

Leser du bøker? Jeg pleier ikke å lese bøker, men nå har jeg kommet frem til at det er jo koselig å lese litt i en bok iblant. :)

Jeg har bestandig lest bøker. Det varierer mellom klassisk litteratur, nye bøker/samtidsromaner, krim/thrilere og en og annen biografi. Jeg er også med i en boksirkel.  Tipper jeg leser 20-30 bøker i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mina1 skrev:

Leser du bøker? Jeg pleier ikke å lese bøker, men nå har jeg kommet frem til at det er jo koselig å lese litt i en bok iblant. :)

 

Jeg leser alltid bøker og har gjort det siden jeg kunne lese og før det hørte jeg på lydbøker :) Jeg leser mellom to og tre bøker i uken, litt avhengig av lengden selvsagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser også mye bøker, og da går det mye i krim. I perioder blir det veldig mye, i andre perioder litt mindre, Noen er periodedrankere, jeg pleier å kalle meg for en periodeleser.. Om noen vil ha noen krimanbefalinger er det bare å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men altfor få! Kanskje 10 bøker i året. Går for mye tid til FB og DOL ^_^

Nå holder jeg på med Simon og eiketrærne. Anbefales!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Lillemus skrev:

JA! Masse! Går litt i perioder, men rundt 50-60 bøker i året tipper jeg.

Wow. Jeg leser ca toppen en i året. Men leste en bok nylig og det er faktisk kjekt iblant. Jeg begynte å tenke på det å lese bøker i sommer da jeg var på en mellomlanding i Amsterdam. Å lese en bok kan være litt koselig iblant. Liker best å lese en bok basert på sann historie osv. Eller bøker om kulturer osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mange bøker jeg leser i året, nå holder jeg på med "Andre virkeligheter". Har lest den før da, jeg glemmer etterhvert og kan derfor lese dem om igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg ble syk så leste jeg veldig mye. Nå greier jeg ikke å konsentrere meg, dessverre. Det å glemme tid og sted, fordypet i en bok, skulle jeg gjerne greid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mina1 skrev:

Wow. Jeg leser ca toppen en i året. Men leste en bok nylig og det er faktisk kjekt iblant. Jeg begynte å tenke på det å lese bøker i sommer da jeg var på en mellomlanding i Amsterdam. Å lese en bok kan være litt koselig iblant. Liker best å lese en bok basert på sann historie osv. Eller bøker om kulturer osv. :)

Jeg jobber som bibliotekar da... 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...