Gå til innhold

God helg!


påskelilje

Anbefalte innlegg

Nå er helga her! Sitter og gruer meg for å sykle hjem i regnet, men det er ikke så ille når jeg bare kommer meg ut :P

Får besøk i ettermiddag/kveld av familie, det blir koselig - tenkte å lage en pizza og ha litt frukt til. Eldstemann kommer ikke hjem i dag, hun i midten er med venner nå, vet ikke hva hun skal i kveld, og hun minste blir kanskje hjemme. Koselig det!

I morgen tenkte jeg ut på en løpetur mens minstejenta trener fotball - og kanskje invitere ei venninne om kvelden. Mannen skal bort, så da benytter jeg anledningen til venninnebesøk. Hvis hun kan da!

Søndag aner jeg ikke hva som skjer - litt deilig med en helg uten altfor mange planer. Kanskje jeg kan få lest ut boka jeg holder på med?

Vi har tenkt oss på kino en dag og se filmen Hva vil folk si, kanskje vi gjør det på søndag? Er det noen som har sett den?

https://www.filmweb.no/film/article1279117.ece

Ønsker alle en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Nå er jeg på vei hjem fra jobb. Jeg skal høre på noen kjente i kor-NM i morgen. Har kjøpt to øl til i kveld. Ellers ingen planer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også! *vinker fra stranda på Kypros* Her er det 28 grader i lufta og fremdeles deilig badetemperatur i sjøen. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lillemus skrev:

God helg til deg også! *vinker fra stranda på Kypros* Her er det 28 grader i lufta og fremdeles deilig badetemperatur i sjøen. 😁

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kayia skrev:

Jeg så Hva vil folk si denne uka. Sterk og god, anbefales! God helg :) 

Gleder meg! Hun som har hovedrollen går på samme skole som en av ungdommene mine. Blir spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Gargamel skrev:

Nå er jeg på vei hjem fra jobb. Jeg skal høre på noen kjente i kor-NM i morgen. Har kjøpt to øl til i kveld. Ellers ingen planer:)

Kor-NM?Spennende!

Her har det vært koselig besøk av min søster og min mor , hjemmelaget pizza og litt rødvin og engelsk krim til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lillemus skrev:

God helg til deg også! *vinker fra stranda på Kypros* Her er det 28 grader i lufta og fremdeles deilig badetemperatur i sjøen. 😁

Ååå, misunnelig! Kos deg😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
8 timer siden, påskelilje skrev:

Kor-NM?Spennende!

Her har det vært koselig besøk av min søster og min mor , hjemmelaget pizza og litt rødvin og engelsk krim til slutt :)

Ja, det blir bra:). Synger ikke i kor selv, men fikk med meg litt av NM i fjor også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
14 timer siden, Lillemus skrev:

God helg til deg også! *vinker fra stranda på Kypros* Her er det 28 grader i lufta og fremdeles deilig badetemperatur i sjøen. 😁

Her er det av og på pissregn og 8 grader. Men, men.

Jeg var på joggetur allikevel!  Skrev jo så bråkjekt at regn ikke var noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, påskelilje skrev:

Gleder meg! Hun som har hovedrollen går på samme skole som en av ungdommene mine. Blir spennende. 

Hun (og faren) leverte skikkelig bra, sånn at vi snakket om det etterpå faktisk. Jeg likte også godt regi og formspråk godt, viktig at det ikke er en etnisk norsk, hvit, middelklasse-Hansen som formidler denne historien syns jeg. 

God fornøyelse, få hør hva du syns etterpå da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den filmen vil jeg også se.  Men det blir nok ikke før den kommer til en strømmetjeneste så jeg kan se den på TV hjemme.

I helgen skal jeg starte oppussing av vaskerommet. Det er så godt å kjenne at jeg har overskudd til slikt igjen, nå når jeg ikke har migreneanfall flere ganger i uka. 

I går var eldstedatteren og kjæresten hjemme og spiste pizza og så på TV med oss. Det var veldig koselig.  I kveld skal de på fest, og vi voksne skal bare kose oss hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Fikk sett filmen "Hva vil folk si" først denne helga.

Veldig, veldig bra film! Hadde med to av ungdommene, og det var sterke inntrykk om kulturforskjeller og redsel og ensomhet - mye å snakke om etterpå. Glitrende skuespillere - særlig hun som hadde hovedrollen!

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...