Gå til innhold

Uhorvelig mye spam


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg mottar nesten 50 spam om dagen fra en "datingtjeneste" og jeg begynner å bli lei. Jeg merker alt som søppelpost i eposten min, men får det faen meg selv da rett i innboxen. Jeg tror de bruker forskjellige adresser. Jeg har ikke klikket på linkene, men snart klikker det for meg, det er jo ett kjør altså. Har mac, er det noen som har råd? Det verste er att det kommer på 2 forskjellige mailadresser jeg har. Det eneste jeg kan tenke på jeg har gitt epostadressen til rett før dette begynte er massdrop. Men kun 1 av de, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken eposttjeneste er det du bruker?

Antar det ikke er en av de store, som google og microsoft, for de er svært gode på spamhåndtering.

PS: Er det hemmelig.com ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
6 timer siden, Caprioli skrev:

Hvilken eposttjeneste er det du bruker?

Antar det ikke er en av de store, som google og microsoft, for de er svært gode på spamhåndtering.

PS: Er det hemmelig.com ?

Jeg bruker getmail.no på mac. Vet ikke om det er hemmelig.com, for jeg har ikke trykket på linken. Typisk så ser meldingene slik ut:

 

Hei kjekken,

jeg har akkurat blitt medlem av siden og vil fortelle deg hvordan det er å være her!

Du hører ofte om disse historiene av venner hvor de forteller om sine hook-ups, men jeg har egentlig alltid trodd det har vært for godt til å være sant.

Nå har jeg forstått at denne type dating kommer fra mennesker som er akkurat som meg, på utkikk etter uforpliktet sex. Det er ikke bare GRATIS å bli medlem, men du finner mange attraktive, sexy mennesker som er åpne, klare for å flørte, chatte, møtes og LIGGE MED NOEN!

Jeg tenkte at det er et must av meg å fortelle alle RUNDT MEG om denne siden.

Besøk siden

Jeg håper å se deg der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Du hører ofte om disse historiene av venner hvor de forteller om sine hook-ups, men jeg har egentlig alltid trodd det har vært for godt til å være sant.

Nei. Jeg må ha feil venner.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
På 15.10.2017 den 7.12, Worrysome plenty skrev:

Jeg bruker getmail.no på mac. Vet ikke om det er hemmelig.com, for jeg har ikke trykket på linken. Typisk så ser meldingene slik ut:

 

Hei kjekken,

jeg har akkurat blitt medlem av siden og vil fortelle deg hvordan det er å være her!

Du hører ofte om disse historiene av venner hvor de forteller om sine hook-ups, men jeg har egentlig alltid trodd det har vært for godt til å være sant.

Nå har jeg forstått at denne type dating kommer fra mennesker som er akkurat som meg, på utkikk etter uforpliktet sex. Det er ikke bare GRATIS å bli medlem, men du finner mange attraktive, sexy mennesker som er åpne, klare for å flørte, chatte, møtes og LIGGE MED NOEN!

Jeg tenkte at det er et must av meg å fortelle alle RUNDT MEG om denne siden.

Besøk siden

Jeg håper å se deg der!

Jeg får spam også i hotmail innboks fordi spammerne skriver "re-" forran emnet i eposten. Sånne som disse foreksempel får jeg (disse la jeg til i spamfilteret når jeg fikk dem, derfor står de i spam):

 

Fuckspam

 

Spamhell

 

Spam mail

 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...