Gå til innhold

Er 3 forhold mye?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt 3 forhold i mitt liv. Ønsker å finne et forhold som varer.  Men synes dere at å ha hatt 3 forhold er i meste laget når man er i godt voksen alder? Altså i en alder av 40 år?  Hvor mange forhold har dere hatt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg har hatt 3 forhold i mitt liv. Ønsker å finne et forhold som varer.  Men synes dere at å ha hatt 3 forhold er i meste laget når man er i godt voksen alder?

Nei. Hva tror du selv? 

1 time siden, Mina1 skrev:

Altså i en alder av 40 år?  Hvor mange forhold har dere hatt? 

Ingen.

Anonymkode: 78bfc...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
6 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg har hatt 3 forhold i mitt liv. Ønsker å finne et forhold som varer.  Men synes dere at å ha hatt 3 forhold er i meste laget når man er i godt voksen alder? Altså i en alder av 40 år?  Hvor mange forhold har dere hatt? 

Hvordan kan du tro at det er mye? Jeg vil heller si at det er lite. Helt normalt, men lite.

Jeg har kun hatt to langvarige forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Hvordan kan du tro at det er mye? Jeg vil heller si at det er lite. Helt normalt, men lite.

Jeg har kun hatt to langvarige forhold.

Okey da er ikke kjærlighetslivet mitt så ille som jeg tror. Jeg har jo kun hatt 3 forhold. Et av de varte i 16 år. Og to av de i rundt 1 års tid. 

Er bare meg som går rundt meg selv og tror at det er noe ekstremt usedvanlig galt med meg som gjør at jeg har forhold som ryker. Men jeg har jo ikke hatt mange forhold....  og uansett : ingen er feilfri. Og kommunikasjon er nøkkelen til å få fikset ting men når det ikke vil fikses fra andre kanten så kan ikke jeg gjøre noe med det. Det som frustrerer meg er at jeg aner ikke helt hvorfor et av forholdene røk. Men de to andre så vet jeg hvorfor for der kommuniserte vi om det. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo høyst individuelt. Noen ønsker å være i forhold og da blir det kanskje flere forhold mens for andre er ikke dette like viktig. Jeg er i mitt første forhold, som har vart i mer enn 10 år, men om det skulle bli slutt, hadde jeg trolig ikke gjort en stor innsats for å komme i et nytt forhold. Jeg har det bra i det forholdet jeg er i nå og håper selvsagt det vil vare. Jeg er 35 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...