Gå til innhold

Høyre, Frp og Venstre er enige – slik lister partilederne opp sine seire


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg gidder stemme FRP neste gang, når de går i regjering med Venstre. Da kan jeg like gjerne stemme for min egen lommebok og gi stemmen til AP.

Anonymkode: c9b91...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske politikere flest hadde bena mer nede på jorda. Jeg forstår ikke politikk.😊

Bildet er ellers meget bra.😊

Anonymkode: 5e533...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være et eventyrlig liv å være politiker. De reiser verden rundt og treffer sikkert mange interessante mennesker. Sikkert også veldig slitsomt. Sjekke ut og innav flyplasser. Har du tannkrem på tuben?" Hvor går reisen videre? Jeg mener politikeres erfaringsbakgrunn blir mindre og mindre som" de vanlige". 

Jeg har ikke så høye forventninger denne gang heller. Men selvsagt godt noen bare lykkes i jobben.😊

Anonymkode: 5e533...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok så vi har 3 kvinnelige ledere, lurer på hva folk vil sutre over nå...

 

 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qnRQkz/han-kan-sikre-at-det-ikke-blir-en-blendahvit-regjering

Ahh de har feil hudfarge, riktig kjønn da men ikke helt riktig hudfarge disse politikerne, så det må jeg nesten klage på

MENN, er det noen homser i ledelsen da? Vi trenger homser, og hva med venstrehendte, er alle der høyrehendte DET ER DISKRIMINERENDE mot venstrehendte. Hva med alle landsdelene, alle landsdelene er ikke representert... Og hva med samene, ingen av de 3 kvinnene er samer, DET ER IKKE BRA, men, hvor er alle de handicappede, dette er 3 friske kvinnfolk, det er ikke bra nok, og hvor er de som er innlagt på psykiatrisk, er ikke de repsesentert i ledelsen.... hmmm. Mangfold trengs, dette er ikke bra nok

og.... Hvor er mannfolkene, 3/3 er kvinnfolk.... det må være en mann også for balanse !!

 

Og sånn går nå dagene, brød og sirkus, alle grupper skal kjempe for sin gruppe mot andres gruppe, vi er ikke ett folk lenger, bare smågrupper som bryr seg om sine egne ingen andre, tragisk utvikling og tror ikke dette går bra, det ser vi i sverige

Anonymkode: 2be4c...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ok så vi har 3 kvinnelige ledere, lurer på hva folk vil sutre over nå...

 

 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qnRQkz/han-kan-sikre-at-det-ikke-blir-en-blendahvit-regjering

Ahh de har feil hudfarge, riktig kjønn da men ikke helt riktig hudfarge disse politikerne, så det må jeg nesten klage på

MENN, er det noen homser i ledelsen da? Vi trenger homser, og hva med venstrehendte, er alle der høyrehendte DET ER DISKRIMINERENDE mot venstrehendte. Hva med alle landsdelene, alle landsdelene er ikke representert... Og hva med samene, ingen av de 3 kvinnene er samer, DET ER IKKE BRA, men, hvor er alle de handicappede, dette er 3 friske kvinnfolk, det er ikke bra nok, og hvor er de som er innlagt på psykiatrisk, er ikke de repsesentert i ledelsen.... hmmm. Mangfold trengs, dette er ikke bra nok

og.... Hvor er mannfolkene, 3/3 er kvinnfolk.... det må være en mann også for balanse !!

 

Og sånn går nå dagene, brød og sirkus, alle grupper skal kjempe for sin gruppe mot andres gruppe, vi er ikke ett folk lenger, bare smågrupper som bryr seg om sine egne ingen andre, tragisk utvikling og tror ikke dette går bra, det ser vi i sverige

Anonymkode: 2be4c...8ee

Rett skal være rett, vi trenger også minst én med aspergers.

Anonymkode: c86d2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...