Gå til innhold

Vil du si du er " et Bufast menneske" eller har du flyttet mer enn en gang i livet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har flyttet mye før i tida ,men er mer stasjonær nå med mye sviktende helse.

Anonymkode: 9903a...172

Har bare flyttet fire ganger. Det får holde.

Anonymkode: 543b2...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet

12 ganger. Jeg liker faktisk godt å flytte. Ikke alt papirarbeidet, men de nye startene. Livet er litt ulikt de ulike stedene man bor. Jeg liker det:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flyttet 3 ganger innen samme hus. :) Deretter har jeg flyttet 4 ganger. Kommer til å flytte igjen i løpet av 1,5-2 år og hva som skjer etter det vet jeg ikke, men ser ikke bort fra at det blir i alle fall en flytting til i løpet av noen år etter det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er et bufast menneske som har bodd 14 steder. To av stedene var det ikke jeg som flyttet til/fra, men foreldrene mine med meg og søster på flyttelasset. Sønnen min har allerede bodd 10 steder, derav syv forårsaket av meg og faren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har flyttet 20 ganger, og når jeg leser svarene i denne tråden slår det meg hvor vanlig det er å flytte mye. Jeg/vi har fått veldig mye kritikk av våre familier for at vi har flyttet så mye. 

Anonymkode: a9afe...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også innen samme sted. Spesielt hvis hovedstad. Ble kritisert på nav for å ha flyttet mye. Derfor fant man ikke papirer på meg sa de. Folk er ofte så helt annerledes enn man tror er vel alt jeg ville si.

Kan også være gøy å flytte.😊

Anonymkode: 9903a...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bufast ja! Har bodd 20 år i huset her nå 😮😊 Men før det flyttet jeg en del ganger:

Bodde 3 ulike steder i samme vei frem til jeg var 19 år. Min mor bor på den siste plassen fremdeles, så hun er også bufast!

Så fulgte studieårene, der jeg flyttet hvert år, bortsett fra de to siste årene 1994-96.

Bodde så 1,5 år i hjembyen mens vi bygde hus 1 km derfra 😮😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fram til jeg var 20 så bodde jeg på samme sted. Etter det så har jeg flyttet 8-9 ganger. Her jeg nå bor har jeg bodd i snart 8 år. Håper at jeg blir boende her til jeg får en hybel med gress på taket:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som barn flyttet jeg en gang. Som student bodde jeg på to ulike hybler. Som nygift tre ulike leiligheter . Men etter at vi fikk unger har vi  bodd en plass i over 20 år. 

Anonymkode: eb375...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...