Gå til innhold

trenger svar veldig fort


kozy

Anbefalte innlegg

vet ikke hvor ellers jeg skulle skrevet dette innlegget...muligens helt feil sted å skrive..men jeg kommer ikke inn på ranglere oganer ikke hva jeg skal gjøre... skriver sms med en venninne av meg som har det toalt dritt n¨å...hun blir slått hjemme..moren drikke...overgrep...muligens spisefprstyrrelser...u name it... hun prater om at hun bare vil slippe å leve..hva kan jeg gjøre for henne? vær så snill svar fort! pliiiiiiiiz...trenger svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tusen takk du er en engel!

:-)

Det skal ikke være noe mellomrom etter irc i irc.centralchat.net, men det forsto du kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Det skal ikke være noe mellomrom etter irc i irc.centralchat.net, men det forsto du kanskje.

det skjønte jeg men jeg koimmer til en sånn login side sak...hva skriver jeg der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

menneh hvordan kommerjeg meg inn der a? hva skriver jeg?

Du fyller ut i tekstboksene for nick, server og kanal, og logger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fyller ut i tekstboksene for nick, server og kanal, og logger på.

såpass skjønner jo jeg oxo da...men hvilken server og kanal og greier skriver jeg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjønte jeg men jeg koimmer til en sånn login side sak...hva skriver jeg der?

I nick-feltet:

kozy

I server-feltet:

irc.centralchat.net

I channel-feltet:

#nattprat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...