Gå til innhold

FU: hvor mange dolere har du ligget med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

56

• Zirine

34

• SierDuDet

24

• tigertrollet

22

Jeg må innrømme at jeg ikke sitter å ser på bildet av meg selv, så jeg skal ikke uttale meg helt konsekvent om hvorvidt det er krøller der eller ikke, men jeg vet at jeg aldri har krøller når jeg har så kort hår som jeg hadde da, så det er nok bare litt bustete hår du ser. Ikke lett å holde styr på alle damene, øllen og håret på en gang, vet du :)

Du har krøller. Og et litt barnslig ansikt. ;-P

Annonse

tigertrollet

Sitter nok omsvermet i baren, ja... *gliser*

Alle skjønner jo hva du driver med hvis du skal dyppe en stor, grønn jævel i øla.

Er ikke amuletten vanntett?

Så kåt som du er, burde jo alt vært 100% vanntett.

Du har et poeng, flyfilla. Ikke dårlig til å komme fra bibelbeltet igrunn. Alle dildoer burde jo være vanntett med tanke på hvor de eh.. anvendes i en kvinnes hulrom..

*titter over skulderen etter prippne-legeroman-zirine*

Annonse

Kan føye det på uansett, jeg.

Du er så grei ass.

Du står fritt til å sjikanere andre også - webbis f.eks. Han er ute å løpe etter rips og når deg ikke. Dette er overhode ikke ment som en sterk oppfordring altså, mer som en forsiktig anmodning.

Du har et poeng, flyfilla. Ikke dårlig til å komme fra bibelbeltet igrunn. Alle dildoer burde jo være vanntett med tanke på hvor de eh.. anvendes i en kvinnes hulrom..

*titter over skulderen etter prippne-legeroman-zirine*

Hehe, det er sikkert derfor dine går i stykker. De er ikke beregnet på så mye fuktighet. *gliser*

Du er så grei ass.

Du står fritt til å sjikanere andre også - webbis f.eks. Han er ute å løpe etter rips og når deg ikke. Dette er overhode ikke ment som en sterk oppfordring altså, mer som en forsiktig anmodning.

Hva mener du med å sjikanere? Har jeg sjikanert noen nå? *undrende*

tigertrollet

Hehe, det er sikkert derfor dine går i stykker. De er ikke beregnet på så mye fuktighet. *gliser*

Schnavvla på deg! Det er som med biler -skal innkjøres rolig, med turtall ikke over 5000 omdreininger de første 10 000 km. Hvem faen gidde å vente på det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...