Gå til innhold

FU: hvor mange dolere har du ligget med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

56

• Zirine

34

• SierDuDet

24

• tigertrollet

22

Du har et poeng, flyfilla. Ikke dårlig til å komme fra bibelbeltet igrunn. Alle dildoer burde jo være vanntett med tanke på hvor de eh.. anvendes i en kvinnes hulrom..

*titter over skulderen etter prippne-legeroman-zirine*

ER DE IKKE VANNTETTE - HVA ER DET DU SIER???

*iiik*

Annonse

tigertrollet

Nei, du burde egentlig kjøpe dine brukte... ;-)

Jajaja, lagde ikke vi en finfin annonse for det svarte monsteret mitt som er for schvært? Noe sånt som.."Pent brukt dildo av afrikansk opprinnelse selges. 1,3liters motor uten turbo. Kan prøvekjøres."

Annonse

Hva skal jeg gjøre?? Slenge dritt til webbis. Nei, jeg har for stor respekt for autoriteter. Gå'kke.

Men kjefter han så rop på meg.. *hvisker* jeg tenner nemlig litt på sånn hardt tilsnakk.

*sukk* dere er håpløse

Men jeg har løsningen :)

SHAAAAA-AAANDYYYY??

:)

tigertrollet

*sukk* dere er håpløse

SHAAAAA-AAANDYYYY??

Rop litt høyere erru grei. Tror ikke gamle fru Larsen i 3. hørte deg. Fint om du holder et helvete for henne en stund utover natta. Hun misliker parkeringen min og jeg misliker lyden av broddene hennes.

Takk og godnatt:)

*sukk* dere er håpløse

SHAAAAA-AAANDYYYY??

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Nei, du får fanken ta meg gjøre drittjobben selv. Eller betaler du godt? Forøvrig går det tregt på linjen min, så du må ha tålmodighet med svar fra meg.

Rop litt høyere erru grei. Tror ikke gamle fru Larsen i 3. hørte deg. Fint om du holder et helvete for henne en stund utover natta. Hun misliker parkeringen min og jeg misliker lyden av broddene hennes.

Takk og godnatt:)

Jeg skal gjøre mitt beste.

Vers'go og godnatt :)

Jajaja, lagde ikke vi en finfin annonse for det svarte monsteret mitt som er for schvært? Noe sånt som.."Pent brukt dildo av afrikansk opprinnelse selges. 1,3liters motor uten turbo. Kan prøvekjøres."

Du trenger ikke stresse med å selge den. *hvisker* Jeg tar'n... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...