Gå til innhold

FU: hvor mange dolere har du ligget med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

56

• Zirine

34

• SierDuDet

24

• tigertrollet

22

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Nei, du får fanken ta meg gjøre drittjobben selv. Eller betaler du godt? Forøvrig går det tregt på linjen min, så du må ha tålmodighet med svar fra meg.

Om jeg betaler godt?

Njæææ. Du kan få lønnstrinn 22, men da må du drite i overtidsbetaling. En dame som deg trenger vel godt med penger til den hyppige bleikingen - av hår, eller?

*smile fårete*

Annonse

Jeg gjør faktisk en hel del annet her også, mest basert på computeren jeg nå sitter foran.

Så jeg har ikke dårlig samvittighet :)

Nå tror jeg det snart er natta. Nå kom jo pappabjørn og shandy og kan holde deg våken noen timer... :-)

Om jeg betaler godt?

Njæææ. Du kan få lønnstrinn 22, men da må du drite i overtidsbetaling. En dame som deg trenger vel godt med penger til den hyppige bleikingen - av hår, eller?

*smile fårete*

Ja kunne trenge noen kroner, menne håret. Tja, hadde tenkt å legge ut et saftig bilde, men nå tror jeg at jeg lar være.

Beskriv meg på samme måten som du gjorde med SierDuDet. Jeg leste i sta, hehe råskinn. Du trenger IKKE være ømfintlig. Jeg trenger ingen beskyttelse fra andre eller, mot meg selv :)

Poenget tatt, eller må du grine litt først (tenker på mensatesten. Tututututu....

Jeg gjør faktisk en hel del annet her også, mest basert på computeren jeg nå sitter foran.

Så jeg har ikke dårlig samvittighet :)

Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Du underholder oss andre som egentlig kjeder oss og ikke får sove enda. Det er en god gjerning.

Ja kunne trenge noen kroner, menne håret. Tja, hadde tenkt å legge ut et saftig bilde, men nå tror jeg at jeg lar være.

Beskriv meg på samme måten som du gjorde med SierDuDet. Jeg leste i sta, hehe råskinn. Du trenger IKKE være ømfintlig. Jeg trenger ingen beskyttelse fra andre eller, mot meg selv :)

Poenget tatt, eller må du grine litt først (tenker på mensatesten. Tututututu....

Nei, her skriver man kun når budskapet trenger seg på og presser seg ut gjennom fingrene.

Du kan da for faen ikke tvinge meg til å irritere meg over deg shandy. Men vær her en uke i strekk, så er jeg sikker på at jeg skal klare det ;)

Annonse

Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Du underholder oss andre som egentlig kjeder oss og ikke får sove enda. Det er en god gjerning.

Jeg har selvsagt ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. Lar selvsagt ikke dette gå utover jobben, og gjør en sabla god jobb.

Dessuten blir jeg bare bedre og bedre til å skrive touch, selv om jeg jo i utgangspunktet er jævla god :)

Jeg har nylig vært skinna og har nå kort hår - selv om det vokser svært fort - så noen krøller finnes ikke!

Send meg et bilde av deg så skal jeg grave fram et nytt ett en gang! :)

Jeg har ingen bilde, og ingen scanner. Men hvis vi treffes på byen en gang, skal jeg vise deg et bilde av meg. *gliser*

Nei, her skriver man kun når budskapet trenger seg på og presser seg ut gjennom fingrene.

Du kan da for faen ikke tvinge meg til å irritere meg over deg shandy. Men vær her en uke i strekk, så er jeg sikker på at jeg skal klare det ;)

Tror jeg ikke, for du er akkurat like påståelig å småråtten som jeg ;)

Skal man gå å se litt på TV tro? Tror det gitt :)

Jeg har selvsagt ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. Lar selvsagt ikke dette gå utover jobben, og gjør en sabla god jobb.

Dessuten blir jeg bare bedre og bedre til å skrive touch, selv om jeg jo i utgangspunktet er jævla god :)

Du skriver 5 innlegg når jeg skriver ett, så det tror jeg du har helt rett i

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...