Gå til innhold

FU: hvor mange dolere har du ligget med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

56

• Zirine

34

• SierDuDet

24

• tigertrollet

22

Jeg er ram!

Men de er jo heller ikke så lange de som ramler ut av meg nå.

Er jo bare vås her i kveld. Ikke en eneste heftig krangel!

Det er stille her og jeg ser på TV samtidig. Men det er bare kjedelige program. Du kan jo krangle litt på tiggertråden?

Annonse

• 10 år senere...

Annonse

AnonymBruker

Sånn kan du si det var:

Sdd:han hadde en veldig tynn en,men ganske lang.Helt grei,men litt kjedelig og hverdagslig

Ulvifaarekaal:en skikkelig ulv i senga!Her oste det av røyk til de sene nattetimer,og jeg husker enda rittene våre.Den beste sexen jeg noensinne har hatt!

Musikeren:en kar med en liten en..men ja,han kan spille på notene.Deilig med massasje og sånn.Men duger nok ikke mer enn det

Mr.Kahn:han var jo en ener da vi holdt på med sin Østfoldsdialekt i det det gikk for han...kommer aldri til å glemme det

Zirine:hun var for fin på det,ville ikke vise seg ordentlig frem naken,enda jeg så de yppige brystene hennes gjennom babydollen hun hadde kjøpt påp H&M i rosa.

Nanna:hun var en skikkelig rufsetufse!Digg jente som også likte og kose seg med ei jente som meg.Hun ,øter jeg gjerne igjen

Flisa:som gubben sin,ei rein østfoldkjerring som ikke kunne holde fingrene unna fatet!

Så hvor mange jeg har kost med og hatt sex med vet jeg ikke,for det er så mange,men har mange hyggelige minner!:-D

:)

Hva er det dere har _holdt på med_ i tidligere tider på Dol? (!) :)

Det er kanskje bare eventyr (ønsketenkninger) som fortelles i disse innleggene, eller? :-)

Anonymous poster hash: 7bf40...cea

:)

Hva er det dere har _holdt på med_ i tidligere tider på Dol? (!) :)

Det er kanskje bare eventyr (ønsketenkninger) som fortelles i disse innleggene, eller? :-)

Anonymous poster hash: 7bf40...cea

Det innlegget du siterte, er jeg overbevist om at var bare tull, ja.  Men det var en del kjærestepar og ektepar på DOL de første årene, uten at de fortalte "alt" her.

Jeg var her i 2003, men nesten aldri på Åpent forum.  Det var mye mer trafikk på foreldreforumene, graviditet og barnløshet før, så jeg leste nesten bare der.  Men jeg husker jo mange av de nickene - flere av dem var daglige brukere som skrev mye her. Noen av dem kjente hverandre i RL også, men altså ikke fullt så godt som det ble antydet i denne tråden.

AnonymBruker

I "gamle dager" var det DOL treff her og der :-)

Og jeg vet om flere DOL'ere som hadde sex med hverandre.

Jeg har hatt sex med en DOL'er noen ganger, like herlig hver gang :-) *mimrer*

Hun østlandsdame og jeg er vestlandsmann ;-)

Anonymous poster hash: bc1de...2ac

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...