Gå til innhold

Religion og griseri, redsel for barnetgninger, blasfemi


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Dette er jo det komplette galskap. Jeg var sikker på at det var noe mer "logisk" bak det hele.

Ja, jeg spiser all slags dyr som man spiser i Norge, og jeg hadde ikke hatt noen problemer med å prøvesmake en bikkje om jeg en gang tok meg en tur til kina.

Rotter har jeg heller ikke så veldig lyst på, men det er fordi de er små og ekle. Griser har tross alt mye kjøtt på seg, så om de er ekle har fint lite å si.

Men ja, jeg spiser alt.

De har da forsket på dette, muslimene altså, og kommet til at sammensetningen av fettet er slik at de som spiser det blir homofile. Det er forklaringen på at det er så mange homser i vesten. Noen forklaring på hvorfor det KRYR av muslimske homser i Midt Østen hadde de derimot ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 266
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    88

  • Sør

    52

  • Taj Mahal

    28

  • SierDuDet

    13

Men så viser det seg at de ikke er der likevel. Trikiner er guds skaperverk, og finnes i mange dyr. Elg har fler snyltere i lungene enn de fleste.

Alle snyltere dør ved tilstrekkelig varmebehandling.

Jeg har da ikke påstått at disse markene ikke er Guds skaperverk! Men Gud har fortalt meg hvilke dyr jeg ikke burde spise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Fordi det smakte helvete.

Hadde det ikke vært for mine fantastistke gratinerte poteter ved siden av så hadde jeg ikke fått ned en eneste bit.

Men andre synes ikke at det smaker helvete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da ikke påstått at disse markene ikke er Guds skaperverk! Men Gud har fortalt meg hvilke dyr jeg ikke burde spise ;)

Hvilke dyr er det du ikke kan spise? Ble det gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg har da ikke påstått at disse markene ikke er Guds skaperverk! Men Gud har fortalt meg hvilke dyr jeg ikke burde spise ;)

Men gud sier ikke hvorfor, det gjør jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har da forsket på dette, muslimene altså, og kommet til at sammensetningen av fettet er slik at de som spiser det blir homofile. Det er forklaringen på at det er så mange homser i vesten. Noen forklaring på hvorfor det KRYR av muslimske homser i Midt Østen hadde de derimot ikke.

Hehe, jeg går ut fra at du kødder nå? Man vet jo aldri med disse relgiøse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men andre synes ikke at det smaker helvete?

Det aner jeg ikke, dog driter da jeg i det. Jeg spiser det jeg liker og så får andre gjøre som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg går ut fra at du kødder nå? Man vet jo aldri med disse relgiøse :)

Tro det eller ei, men dette er ikke kødd. Jeg har nemlig lest boken. Der sto det også at i Sverige (selvfølgelig) er man forventet å knulle husets datter dersom man blir invitert på middag. Det er ikke rart folk kommer hit med et mildt sagt forvrengt bilde av virkeligheten når de kan gå på nærmeste moskebibliotek og kvittere ut litteratur av denne sorten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er sel en uting?

Kjøtet på selen får smak av det selen et, altså fisk, og kjøtet får såleis transmak, slik fåreulven seier.

Eg har ete lundefugl på Færøyene, og det smakte også tran. Ikkje særleg godt altså.

Tran er sunt, men det tyder ikkje at ein vil eta middag som smakar slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tran en uting?

Jeg ser her tre muligheter:

1. Du er full.

2. Du tror du er morsom.

3. Du er rimelig redusert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, men dette er ikke kødd. Jeg har nemlig lest boken. Der sto det også at i Sverige (selvfølgelig) er man forventet å knulle husets datter dersom man blir invitert på middag. Det er ikke rart folk kommer hit med et mildt sagt forvrengt bilde av virkeligheten når de kan gå på nærmeste moskebibliotek og kvittere ut litteratur av denne sorten.

Hehe, det var derfor jeg ikke helt tok sjansen på å avskrive innlegget ditt som spøk. Disse religiøse er ofte ikke gode for fem flate øre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke dyr er det du ikke kan spise? Ble det gutt eller jente?

Jeg er ikke helt sikker på alle de dyrene jeg ikke kan spise, for å svare helt ærlig. Jeg holder meg til sau, fisk og ku like vel ;) og skulle jeg spise noe som jeg ikke burde, så finner jeg sikkert ut av det etter hvert.

Det ble en jente *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gud sier ikke hvorfor, det gjør jeg.

Mennesker finner ut mye etter hvert, men jeg helgarderer meg og hører derfor på min Gud ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på alle de dyrene jeg ikke kan spise, for å svare helt ærlig. Jeg holder meg til sau, fisk og ku like vel ;) og skulle jeg spise noe som jeg ikke burde, så finner jeg sikkert ut av det etter hvert.

Det ble en jente *s*

Gratulerer!

Så vidt jeg vet kan ikke muslimer spise dyr som spiser sin egen rase, men jeg er ikke 100% sikker. Det var derfor jeg spurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Mennesker finner ut mye etter hvert, men jeg helgarderer meg og hører derfor på min Gud ;)

Jeg helgarderer meg og hører på alle !

Men noen tar jeg med en klype salt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Så vidt jeg vet kan ikke muslimer spise dyr som spiser sin egen rase, men jeg er ikke 100% sikker. Det var derfor jeg spurte.

Det er sikkert noe av kriteriene... så er det størrelse, hvordan de ser ut inni og ben osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestekjøtt blir mange nordmenn kvalme av, hvorfor det?

Jeg har smakt det men synes det var litt søtt. Og så må jeg innrømme at jeg ble litt uvel på tanken at det var hest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg helgarderer meg og hører på alle !

Men noen tar jeg med en klype salt da.

Heldigvis trenger jeg bare å høre på en ;)

På han som vet alt og har skapt alt. Som vet det vi ikke vet osv, vet du *s*

Bedere føre var, en etter snar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...