Gå til innhold

Religion og griseri, redsel for barnetgninger, blasfemi


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Jada. Er det ikke noe annet å spise, behøver man ikke dø av sult, da kan man ta griselabber og koteletter. Men når kan man si det er nød ? Når man er sulten og butikken er stengt ?

Dersom det står om livet. Det er heller ingen synd å spise svin dersom du ikke vet at det er svin du spiser. Så da pølsemakerkompisen min serverte pølser til sine muslimske gjester, og på spørsmålet om det var svin i dem svarte at nei, det er det ikke, teknisk sett så løy han jo ikke siden det bare var skinnet som var laget av grisetarmer, og gjestene ble heller ikke syndere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 266
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    88

  • Sør

    52

  • Taj Mahal

    28

  • SierDuDet

    13

Ulv I Faarikaal

Hos naboen kanskje?

I hvert fall stuper mannen hennes innom her å spiser både grandis og pølser uten at hun vet det og jeg sladrer ikke.

I følge venninnen min står det i Koranen at det er kvinnens ansvar at mennene skal følge denne loven så hvis han spiser svin er det hennes skyld. Og jeg vil ikke gi henne skyldfølelse. Det er forresten hennes ansvar at de ikke har sex når det ikke er lov. Så da må hun ha langermet nattkjole og holde seg langt unna så hun ikke vekker lyst hos ham.

Overarmer er mer erotisk enn bryster, i flg en muslimsk grabukk jeg vet om. Derfor langermet nattkjole. En nattkjole hadde ikke stoppa meg, ermer eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Heldigvis trenger jeg bare å høre på en ;)

På han som vet alt og har skapt alt. Som vet det vi ikke vet osv, vet du *s*

Bedere føre var, en etter snar

OK, der må jeg melde pass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert noe av kriteriene... så er det størrelse, hvordan de ser ut inni og ben osv

Er det ikkje omtrent det same som står i Bibelen? At grisen har klover men ikkje tygg drøv? :-)

"og svinet, for det har vel klover, men tygger ikke drøv, det skal være urent for eder. Av disse dyrs kjøtt skal I ikke ete, og ved deres døde kropper skal I ikke røre."

Og heller ikkje kamelen og haren og fjellgrevlingen for dei tygg drøv men har ikkje klover...

Logisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overarmer er mer erotisk enn bryster, i flg en muslimsk grabukk jeg vet om. Derfor langermet nattkjole. En nattkjole hadde ikke stoppa meg, ermer eller ikke.

Da hadde kona fått skylda :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Dersom det står om livet. Det er heller ingen synd å spise svin dersom du ikke vet at det er svin du spiser. Så da pølsemakerkompisen min serverte pølser til sine muslimske gjester, og på spørsmålet om det var svin i dem svarte at nei, det er det ikke, teknisk sett så løy han jo ikke siden det bare var skinnet som var laget av grisetarmer, og gjestene ble heller ikke syndere.

Det står også at man ikke skal drikke det første glass med alkohol, noen tar da og hiver det første glasset ut eller gir det til kompisen, og drikker de etterfølgende 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikkje omtrent det same som står i Bibelen? At grisen har klover men ikkje tygg drøv? :-)

"og svinet, for det har vel klover, men tygger ikke drøv, det skal være urent for eder. Av disse dyrs kjøtt skal I ikke ete, og ved deres døde kropper skal I ikke røre."

Og heller ikkje kamelen og haren og fjellgrevlingen for dei tygg drøv men har ikkje klover...

Logisk!

Jeg har ikke lest noe særlig om emnet,og den gang jeg leste mest om det, så leste jeg om det i bibelen. Men vet det er noe alla det samme.-+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Er det ikkje omtrent det same som står i Bibelen? At grisen har klover men ikkje tygg drøv? :-)

"og svinet, for det har vel klover, men tygger ikke drøv, det skal være urent for eder. Av disse dyrs kjøtt skal I ikke ete, og ved deres døde kropper skal I ikke røre."

Og heller ikkje kamelen og haren og fjellgrevlingen for dei tygg drøv men har ikkje klover...

Logisk!

Jeg visste ikke at grevlinger og harer tygde drøv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Da hadde kona fått skylda :o)

At overamer er mer erotiske, kan ikke jeg skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at grevlinger og harer tygde drøv ?

Joda! Gud seier det jo, og han burde vita det. Det er jo han som har skapt dei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står også at man ikke skal drikke det første glass med alkohol, noen tar da og hiver det første glasset ut eller gir det til kompisen, og drikker de etterfølgende 12.

Det vet jeg ikke noe om. Jeg har flere muslimske venner som drikker alkohol, men ingen av dem unnskylder seg av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Joda! Gud seier det jo, og han burde vita det. Det er jo han som har skapt dei!

OK, derom hersker ingen tvil altså ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det vet jeg ikke noe om. Jeg har flere muslimske venner som drikker alkohol, men ingen av dem unnskylder seg av den grunn.

Og jeg har stått i garasjen og pimpa øl med flere, og de er fornøyde bare kona ikke ser det. Om hun lukter det når de kommer inn gjør visst ikkeno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg har stått i garasjen og pimpa øl med flere, og de er fornøyde bare kona ikke ser det. Om hun lukter det når de kommer inn gjør visst ikkeno.

Hvorfor i all verden sitter du i garasjen og pimper? Jeg har en Mercedes 500 SEL 1988 mod på hånda, 18000kr, hva synes du? Nye dekk, og nytt interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Jeg ser her tre muligheter:

1. Du er full.

2. Du tror du er morsom.

3. Du er rimelig redusert.

Du får velge en mulighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvorfor i all verden sitter du i garasjen og pimper? Jeg har en Mercedes 500 SEL 1988 mod på hånda, 18000kr, hva synes du? Nye dekk, og nytt interiør.

Ikke nå da.

Jeg har ny leasingbil, solgte min gmle BMW til en iraker som kjører rundt uten førekort og stikker fra bensinregninger over hele Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, derom hersker ingen tvil altså ?

Nei nei nei, ingen tvil!! Seier gud at hestar har fem bein, så har dei fem bein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Kjøtet på selen får smak av det selen et, altså fisk, og kjøtet får såleis transmak, slik fåreulven seier.

Eg har ete lundefugl på Færøyene, og det smakte også tran. Ikkje særleg godt altså.

Tran er sunt, men det tyder ikkje at ein vil eta middag som smakar slik.

Lundefugl er vanlig mat og mange liker den. Ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det synes ikke Grønlendinge eller Islendinge

Sylta saueballer skulle vært å smake ?

Får du tak i det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...