Gå til innhold

Religion og griseri, redsel for barnetgninger, blasfemi


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Dette er jo det komplette galskap. Jeg var sikker på at det var noe mer "logisk" bak det hele.

Ja, jeg spiser all slags dyr som man spiser i Norge, og jeg hadde ikke hatt noen problemer med å prøvesmake en bikkje om jeg en gang tok meg en tur til kina.

Rotter har jeg heller ikke så veldig lyst på, men det er fordi de er små og ekle. Griser har tross alt mye kjøtt på seg, så om de er ekle har fint lite å si.

Men ja, jeg spiser alt.

#Dette er jo det komplette galskap. Jeg var sikker på at det var noe mer "logisk" bak det hele.#

Jammen kjære deg da SDD! hva trodde du TRO stod for?

*humrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 266
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    88

  • Sør

    52

  • Taj Mahal

    28

  • SierDuDet

    13

Gjest bebba

Hvorfor kan ikke muslimer spise gris?

Spiser du gris?

Jeg synes ikke gris er godt, synes du? Lammekjøtt og biff smaker da mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Dette er jo det komplette galskap. Jeg var sikker på at det var noe mer "logisk" bak det hele.

Ja, jeg spiser all slags dyr som man spiser i Norge, og jeg hadde ikke hatt noen problemer med å prøvesmake en bikkje om jeg en gang tok meg en tur til kina.

Rotter har jeg heller ikke så veldig lyst på, men det er fordi de er små og ekle. Griser har tross alt mye kjøtt på seg, så om de er ekle har fint lite å si.

Men ja, jeg spiser alt.

Ville du virkelig spist rotter, det ville ikke jeg. Alle dyr som blir spist i Norge, ville du spist hest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Dette er jo det komplette galskap. Jeg var sikker på at det var noe mer "logisk" bak det hele.#

Jammen kjære deg da SDD! hva trodde du TRO stod for?

*humrer*

Jo, du har rett. Jeg trodde det sto for galskap :)

Nå snakker jeg ikke bare om muslimer, men også de som faktisk tror mennesker kan gjøre om vann til vin, selv om jeg selvsagt også tiltrekkes av akkurat den tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke gris er godt, synes du? Lammekjøtt og biff smaker da mye bedre.

Jeg kjøper heller ikke noe særlig svinekjøtt.

Det eneste kjøttet jeg går for er storfekjøtt. Det er digg. Verken fårekjøtt eller gris har jeg noe sånn voldsom sansen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Særlig.

Når de er redd for grisunger:-)

Hvordan vet du at de er redd for grisunger? Jeg synes norske drittunger er verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville du virkelig spist rotter, det ville ikke jeg. Alle dyr som blir spist i Norge, ville du spist hest?

Nei, jeg sa jo at jeg ikke ville spist rotter.

Hest har jeg spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du har rett. Jeg trodde det sto for galskap :)

Nå snakker jeg ikke bare om muslimer, men også de som faktisk tror mennesker kan gjøre om vann til vin, selv om jeg selvsagt også tiltrekkes av akkurat den tanken.

Ingen ting er logisk før man finner logikken ved det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting er logisk før man finner logikken ved det ;)

Men man finner vel aldri noe logisk ved en religion?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Si det til han arabiske butikkinnhaveren på Grønland som velta en reol i panikk og låste seg inne i butikken.

Hva sier du til butikkeieren på Grønland som reklamerte i butikken sin med "jævla billige bananer"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Nei, jeg sa jo at jeg ikke ville spist rotter.

Hest har jeg spist.

Hestekjøtt blir mange nordmenn kvalme av, hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestekjøtt blir mange nordmenn kvalme av, hvorfor det?

Aner ikke. Jeg synes ikke det er noe godt, så jeg spiser det ikke.

Generelt er jeg vel ganske kresen i forhold til en del kjøtt.

Spiste sel og det var også en uting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man finner vel aldri noe logisk ved en religion?

For meg så er Islam logisk :)

Det var ikke logisk for 1500 år siden at vi ikke kunne spise gris heller. Men etter hvert så fant jo forskere ut om disse makkene som gjemte seg her og der *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bebba

Aner ikke. Jeg synes ikke det er noe godt, så jeg spiser det ikke.

Generelt er jeg vel ganske kresen i forhold til en del kjøtt.

Spiste sel og det var også en uting.

Hvorfor er sel en uting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er sel en uting?

Fordi det smakte helvete.

Hadde det ikke vært for mine fantastistke gratinerte poteter ved siden av så hadde jeg ikke fått ned en eneste bit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

For meg så er Islam logisk :)

Det var ikke logisk for 1500 år siden at vi ikke kunne spise gris heller. Men etter hvert så fant jo forskere ut om disse makkene som gjemte seg her og der *grøss*

Men så viser det seg at de ikke er der likevel. Trikiner er guds skaperverk, og finnes i mange dyr. Elg har fler snyltere i lungene enn de fleste.

Alle snyltere dør ved tilstrekkelig varmebehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvordan vet du at de er redd for grisunger? Jeg synes norske drittunger er verre.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hva sier du til butikkeieren på Grønland som reklamerte i butikken sin med "jævla billige bananer"?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...