Gå til innhold

FU: Legalisering?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 246
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    33

  • laguna1365380434

    30

  • SierDuDet

    29

  • Zelig

    29

Mest aktive i denne tråden

'Om alkohol kanskje også burde vært forbudt? Tja, ting KAN skje, og da er det oftest fatalt, men med hasj blir du stokk dum nesten uansett...'

Det var et veldig godt innlegg fra deg, Åsemor.

Hei favn. Jeg syns det er vanskelig å tolke ironi over internett. Kan du være så snill og fortelle meg om du mente det du sa eller om du kødda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fordi, som alle vet, er det lett å "eksprimentere" videre med andre og sterkere stoffer når hasjen etterhvert blit for "lett" "

Det der er tull og tøys. Slik skole-propaganda fra 70-tallet er vi for opplyste til å ta i bruk i dag. Det fungerte kanskje til å skremme en og annen tenåring for 20 år siden, men det er en påstand med ikke-eksisterende vitenskapelig og logisk hold.

"...................."

De som er for, bruker gjerne din argumentasjon, ja.

Pussig med det. Men jeg har så mange eksempler fra egen barndom og ungdomstid, at jeg VET at det holder stikk.

Jeg er nemlig vokst opp i en av Oslos mest beryktede og "verste" drabantbyer. Flere av mine gamle skolekamerater, som startet med hasj først, er døde i dag av tyngre stoffer. Det var liksom rutinen, det. Det første de prøvde var hasj - siden gikk det videre.

En jente i klassen min ble prostituert for å skaffe penger til dop. Jeg husker jeg lekte med henne på barneskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er for, bruker gjerne din argumentasjon, ja.

Pussig med det. Men jeg har så mange eksempler fra egen barndom og ungdomstid, at jeg VET at det holder stikk.

Jeg er nemlig vokst opp i en av Oslos mest beryktede og "verste" drabantbyer. Flere av mine gamle skolekamerater, som startet med hasj først, er døde i dag av tyngre stoffer. Det var liksom rutinen, det. Det første de prøvde var hasj - siden gikk det videre.

En jente i klassen min ble prostituert for å skaffe penger til dop. Jeg husker jeg lekte med henne på barneskolen.

Nå er jeg hverken for eller imot, og argumentasjonen jeg bruker er basert på at veldig mange (deg bl.a) er låst fast i gammeldags propaganda som ikke holder stikk.

"..................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner cannabis , ecstasy , amfetamin , lsd som lettere da - og heroin og morfin som tyngre ..... sånn ca.

Og da mener jeg at ingen begynner med feks. heroin uten først å ha prøvd/brukt en av de 'lettere'. Nå er det mange som mener mot meg så jeg tar muligens feil - det hadde vært ok med noen linker som støtter dere og da ?? Så skal jeg hvertfall gi meg !! *S*

"Jeg regner cannabis , ecstasy , amfetamin , lsd som lettere da - og heroin og morfin som tyngre"

Ecstacy og amfetamin er definitivt ganske tunge stoffer, og kan ikke sammenlignes med cannabis.

"................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg regner cannabis , ecstasy , amfetamin , lsd som lettere da - og heroin og morfin som tyngre"

Ecstacy og amfetamin er definitivt ganske tunge stoffer, og kan ikke sammenlignes med cannabis.

"................."

Jo det er jeg enig med deg i - men herion og morfin er tyngre enn ecstasy og amfetamin?

For å gnåle om det som jeg muligens tar feil i .... så mener jeg da hasj , ecstasy , amfetamin som stoffer man begynner med - og de som bruker herion og morfin har vært innom noen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo det er jeg enig med deg i - men herion og morfin er tyngre enn ecstasy og amfetamin?

For å gnåle om det som jeg muligens tar feil i .... så mener jeg da hasj , ecstasy , amfetamin som stoffer man begynner med - og de som bruker herion og morfin har vært innom noen av de.

Hasj, excstasy og amfetamin er rimelig vanlige "begynnerstoffer", men førstnevnte har forsvinnende lite til felles med de to andre.

".................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...