Gjest sussi Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 OBS: Det ble borte noe i innlegget over pga. spesialtegnet. Det jeg mener, er at du oppdaterer Hyperkoplingsfeltet med "mailto:" + innholdet av tekstfeltet hvor du har lagt inn adressen. Fikk det til fikk det til!!!!! Tusen takk :-)))))))))))))))))))))))))))))))))) Mvh 0 Siter
laban Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Fikk det til fikk det til!!!!! Tusen takk :-)))))))))))))))))))))))))))))))))) Mvh Bare hyggelig! En ting til: Jeg tror ikke det virker ikke hvis du forsøker å ta en snarvei med å legge adressen inn i et tekstfelt, kopiere inn "mailto:" og så etterpå skifte type på feltet (fra Tekst til Hyperkopling). Feltet må være Hyperkopling når det får innholdet sitt. 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Bare hyggelig! En ting til: Jeg tror ikke det virker ikke hvis du forsøker å ta en snarvei med å legge adressen inn i et tekstfelt, kopiere inn "mailto:" og så etterpå skifte type på feltet (fra Tekst til Hyperkopling). Feltet må være Hyperkopling når det får innholdet sitt. Hei igjen :-) Da jeg hadde oppdatert spørringen, gikk jeg tilbake til tabellen. Da stod det mailto: på alt under e-post. Måtte skrive inn adressen når den stod i tekst og skiftet så til hyperkobling etterpå. Luddi luddi. Alt virket som det skulle etter det! Åh, det er så kjekt når alle brikkene faller på plass! Mvh 0 Siter
laban Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Hei igjen :-) Da jeg hadde oppdatert spørringen, gikk jeg tilbake til tabellen. Da stod det mailto: på alt under e-post. Måtte skrive inn adressen når den stod i tekst og skiftet så til hyperkobling etterpå. Luddi luddi. Alt virket som det skulle etter det! Åh, det er så kjekt når alle brikkene faller på plass! Mvh Jepp, det går fint på den måten. Men altså ikke hvis man forsøker å trikse med typen på ett enkelt felt. Det er uansett litt upraktisk å skrive i et Hyperkopling-felt, synes jeg. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Får opp hvordan man setter inn i skjema, men ikke i selve utformingen av tabellen... Jaja, jeg må vel finne ut av det til slutt.... Takk likevel :-) Mvh Logisk vile være at noe skal aktiviseres for det feltet, da ikke alle vil at epostadresser skal utløse epostleser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.