Anki Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Og hvor ofte farger du håret? Jeg har funnet hårfargen jeg trives best med, og det er "dark mahogny" fra Country Colors. Har brukt den nå de siste to-tre årene da jeg syns den passer godt til min opprinnelige hårfarge (mørk brunt med kobberskjær elns), men - jeg savner en farge som er enda litt mer rød. Tror jeg prøvde en som het "red mahogny" en gang, men den var ikke så rød som jeg ville ha den den heller. Noen som har forslag til andre farger som er noe i stil med mahogny/kobber - et eller annet? Skulle ha rydda, men det er mye morsommere å sitte her.. 0 Siter
punkyB Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Jeg har som regel en eller annen farge i håret - brun , brunrød o.l. men jeg har aldri hatt samme fargen i håret to ganger , ikke bevisst hvertfall. Tar bare en jeg synes ser fin ut der og da. 0 Siter
Zirine Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Rødskjær er pinglete Anki Jeg farger håret jevnlig og har hatt alle fargene på denne jord, tror jeg. Den fargen jeg helt ubetinget likte best, var den Asgeir røde - det var så MEG Men ordentlig rødt sitter dårlig - fargen må fylles på og det er et slit. 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 Rødskjær er pinglete Anki Jeg farger håret jevnlig og har hatt alle fargene på denne jord, tror jeg. Den fargen jeg helt ubetinget likte best, var den Asgeir røde - det var så MEG Men ordentlig rødt sitter dårlig - fargen må fylles på og det er et slit. hehe - er vel mer rødt enn rødskjær da. Ser ikke akkurat ut som en ekte hårfarge heller, men rødt hadde passet til temperamentet mitt. hehe.. men ikke til hudfargen.. Du kler jo sånne farger du da Hvilken farge har du nå da? 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 Jeg har som regel en eller annen farge i håret - brun , brunrød o.l. men jeg har aldri hatt samme fargen i håret to ganger , ikke bevisst hvertfall. Tar bare en jeg synes ser fin ut der og da. På det nye bildet av deg på bildesida hadde du fin hårfarge, det er vel noe brunt med rødskjær..? 0 Siter
Zirine Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 hehe - er vel mer rødt enn rødskjær da. Ser ikke akkurat ut som en ekte hårfarge heller, men rødt hadde passet til temperamentet mitt. hehe.. men ikke til hudfargen.. Du kler jo sånne farger du da Hvilken farge har du nå da? Kler jeg sånne farger? Har du sett meg?? BOR du her i området *iiik*? Du sladrer IKKE om den joggedressen!!! Nå har jeg sort - og det er vel det jeg er i utgangspunktet - hvis du trekker fra de grå hårene. Det må være enten eller - jeg liker ikke skjær, jeg liker ikke å bare antyde 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 Kler jeg sånne farger? Har du sett meg?? BOR du her i området *iiik*? Du sladrer IKKE om den joggedressen!!! Nå har jeg sort - og det er vel det jeg er i utgangspunktet - hvis du trekker fra de grå hårene. Det må være enten eller - jeg liker ikke skjær, jeg liker ikke å bare antyde Skal ikke si noe om den sidrumpa joggedressen du tasser rundt med hver dag jeg... Nei da, har bare sett bilder av deg da Bor nok et stykke unna deg jeg Horten her *vinke* 0 Siter
Zirine Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Skal ikke si noe om den sidrumpa joggedressen du tasser rundt med hver dag jeg... Nei da, har bare sett bilder av deg da Bor nok et stykke unna deg jeg Horten her *vinke* Du bor ikke her? Ok, jeg bare løy, jeg har ikke joggedress *pirke i duken* Bodde du ikke i Oslo før? 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 Du bor ikke her? Ok, jeg bare løy, jeg har ikke joggedress *pirke i duken* Bodde du ikke i Oslo før? Nope, har holdt meg her i Norges..eh..perle..jeg.. 0 Siter
mysteria Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Sist jeg farget håret, så farget jeg det med tre farger.. Først hele håret med en mokka farge.. Så bleket jeg tuppene oppå hodet, og brukte en ganske knall rød farge på dem.. Bakdelen er at rødfargen blir fort blass.. Men synes det ble toppers resultat.. Ps:husker ikke hvilket merke jeg brukte på fargene. ) 0 Siter
favn Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Sminke og hår... hva blir det neste for kjerringene her? Klart jeg farger håret. Det er da knapt noen som ikke gjør det, vil jeg tro. Askeblond. 0 Siter
Zirine Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Nope, har holdt meg her i Norges..eh..perle..jeg.. Horten er en fin plass det - hele Vestfold er i grunnen pent og veldig hyggelig - om sommeren, vel og merke. Jeg skal tenke på deg når jeg kommer med båten over - nedlesset med sprit til broren min - og vinke hvis jeg har noen hender ledig 0 Siter
fresja Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Bruker mørk brun minicolour et par ganger i året. Samtidig tar jeg lysebrune stiper. Må nok farge det hyppigere når de små grå kommer for fullt.... 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 Horten er en fin plass det - hele Vestfold er i grunnen pent og veldig hyggelig - om sommeren, vel og merke. Jeg skal tenke på deg når jeg kommer med båten over - nedlesset med sprit til broren min - og vinke hvis jeg har noen hender ledig Da står jeg klar og tar i mot noen flasker jeg Faen - kan ikke drikke allikevel jeg.. Men om du nå skulle insistere, så kan du godt slenge over noen flasker iskald rusbrus da. Ja, Vestfold er deilig om sommeren.Er en fin plass der du bor også - hvis jeg ikke har misforstått totalt hvor dere har flytta da 0 Siter
Zirine Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Da står jeg klar og tar i mot noen flasker jeg Faen - kan ikke drikke allikevel jeg.. Men om du nå skulle insistere, så kan du godt slenge over noen flasker iskald rusbrus da. Ja, Vestfold er deilig om sommeren.Er en fin plass der du bor også - hvis jeg ikke har misforstått totalt hvor dere har flytta da Kan du ikke drikke? Er du gravid?? Ja, det er veldig pent her vi har flyttet. Idyllisk. Og for å ta idyllen helt ut, kan jeg også berette at vi skal få kaniner - og kaninene får et hus som er kanin av denne familien verdig. Den får balkong, gardiner, flere etasjer med fløyelsbelagte trapper - og varmelamper selvfølgelig. Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk det kaninburet er større enn den første hybelen jeg hadde i Oslo - og varmere enn den hybelen jeg bodde i for 4 år siden. Nuvel ... Jo, jeg kan ta med rusbrus til deg. Jeg bærer jo ingenting med tennene, så det skal vel gå bra .... 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 Kan du ikke drikke? Er du gravid?? Ja, det er veldig pent her vi har flyttet. Idyllisk. Og for å ta idyllen helt ut, kan jeg også berette at vi skal få kaniner - og kaninene får et hus som er kanin av denne familien verdig. Den får balkong, gardiner, flere etasjer med fløyelsbelagte trapper - og varmelamper selvfølgelig. Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk det kaninburet er større enn den første hybelen jeg hadde i Oslo - og varmere enn den hybelen jeg bodde i for 4 år siden. Nuvel ... Jo, jeg kan ta med rusbrus til deg. Jeg bærer jo ingenting med tennene, så det skal vel gå bra .... Nei, er ikke gravid. Ikke så vidt jeg vet i alle fall Men kan ikke drikke - ikke mye i alle fall - fordi jeg hadde leverbetennelse for ikke så lenge siden. Ønsker meg ikke det tilbake igjen Men - en rusbrus eller ti går nok greit i løpet av sommeren da. Ville vært pining å ikke få lov til det på en varm sommerdag 0 Siter
punkyB Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 På det nye bildet av deg på bildesida hadde du fin hårfarge, det er vel noe brunt med rødskjær..? Jepp , det er litt rødt i det men mest brunt. Det bildet er vel ikke mer enn 2-3 uker gammelt så der er jeg ganske lik meg selv. 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 Kan du ikke drikke? Er du gravid?? Ja, det er veldig pent her vi har flyttet. Idyllisk. Og for å ta idyllen helt ut, kan jeg også berette at vi skal få kaniner - og kaninene får et hus som er kanin av denne familien verdig. Den får balkong, gardiner, flere etasjer med fløyelsbelagte trapper - og varmelamper selvfølgelig. Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk det kaninburet er større enn den første hybelen jeg hadde i Oslo - og varmere enn den hybelen jeg bodde i for 4 år siden. Nuvel ... Jo, jeg kan ta med rusbrus til deg. Jeg bærer jo ingenting med tennene, så det skal vel gå bra .... hehe - syns jeg ser for meg kanin-hybelen Jaja, den får det nok som plommen i egget den. Forøvrig syns jeg det er flott at du er så samarbeidsvillig. Takker på forhånd. 0 Siter
Zirine Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Nei, er ikke gravid. Ikke så vidt jeg vet i alle fall Men kan ikke drikke - ikke mye i alle fall - fordi jeg hadde leverbetennelse for ikke så lenge siden. Ønsker meg ikke det tilbake igjen Men - en rusbrus eller ti går nok greit i løpet av sommeren da. Ville vært pining å ikke få lov til det på en varm sommerdag Eller litt hvitvin til rekene - en varm og solfylt dag ute i friluft - det går jo også an 0 Siter
Zirine Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 hehe - syns jeg ser for meg kanin-hybelen Jaja, den får det nok som plommen i egget den. Forøvrig syns jeg det er flott at du er så samarbeidsvillig. Takker på forhånd. "Forøvrig syns jeg det er flott at du er så samarbeidsvillig. Takker på forhånd. " Nåja, men så er jeg jo også VELDIG klar over at du ikke har telefonnummeret mitt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.