villvind Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hei, når skal hvilepulsen måles? Rett etter at man har våknet eller når man har sittet i ro en stund. Når jeg våkner ligger pulsen på rundt 50. Men så fort jeg har stått opp ligger den rundt 60. (måler med pulsklokke) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villvind Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 fant det ut ved å søke litt rundt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 fant det ut ved å søke litt rundt. Alle sier at du skal måle før du står opp, men det stemmer dårlig, for meg går den fort opp bare jeg tenker på å måle den. Lavest er den midt på dagen, på jobben når jeg er i ferd med å sovne, eller ute på tur ved hvile. Men ikke bry deg så mye om verdien, om du er i form eller ikke avsløres ved en konkurranse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.