Zirine Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Nå har jeg hørt igjennom oppsummerigen, og kan fortelle dere at Tyrkia eller Kroatia vinner. Så vet dere det. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Det var fint du sa i fra. Så kan jeg gjøre andre ting enn å fortsette å følge med ;-) Er du synsk? 0 Siter
Zirine Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Skrevet 24. mai 2003 Det var fint du sa i fra. Så kan jeg gjøre andre ting enn å fortsette å følge med ;-) Er du synsk? Ja, nei ... jeg forsøker nå bare å være til hjelp - så godt jeg kan. Glede folk i hverdagen - der har du meg vettu ... Synsk ja ... japp - så mye at jeg vet at du kommer IKKE til å gjøre no annet. Du sitter så godt der atte .... 0 Siter
happy1365380345 Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Ja, nei ... jeg forsøker nå bare å være til hjelp - så godt jeg kan. Glede folk i hverdagen - der har du meg vettu ... Synsk ja ... japp - så mye at jeg vet at du kommer IKKE til å gjøre no annet. Du sitter så godt der atte .... Du gleder vel ingen med å fortelle resultatet på forhånd - høh 0 Siter
Anki Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Jaja, greit, jeg fikk rett i går, og du i dag. Fornøyd nå, hæ?? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Ja, nei ... jeg forsøker nå bare å være til hjelp - så godt jeg kan. Glede folk i hverdagen - der har du meg vettu ... Synsk ja ... japp - så mye at jeg vet at du kommer IKKE til å gjøre no annet. Du sitter så godt der atte .... Ok, da spør jeg deg hvis det er ett eller annet ;-) Har alltid savnet en synsk person..... 0 Siter
molli Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Åh, det glemte jeg. Jeg har sett på Discovery og lest "Innred med planter" i kveld, jeg:-) Sannsynligvis like greit. 0 Siter
punkyB Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Tyrkia har jo en dritkul sang - Belgia synes jeg var en god nr. 2. Sjeldent vært så enig med avstemningen. Bortsett fra Russland da - den var ikke bra. Norge var jo faktisk bra - søt han Jostein - og sang jo bra. Kuleste med hele GP er jo programlederen fra Norge - masse kule kommentarer. 0 Siter
Champagne Skrevet 25. mai 2003 Skrevet 25. mai 2003 Ikke glem at det ikke interesser deg i det hele tatt jmfr. andre innlegg her inne.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.