Gå til innhold

Anbefalte innlegg

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2063&item=269494

2/3 damer vil ha sex i en bil...hmmm..rart man blir skeptisk til dere damer? :)

Trodde at folk som har sex i biler var mere en filmgreie jeg, men skjønner jo nå at jeg tok feil..jævlig romantisk liksom å ha sex der..

Fortsetter under...

Annonse

Er det noe du gjør på heltid, pirko? Tar feil av damer altså, og leter opp stoff du kan skrike opp om? :-)

ja, jeg driver å tar feil av damer på heltid...har jeg ikke dekning da mener du?..mener du at damene lyver på undersøkelsene?..nei du, denne kommer du ikke unna:)..selv om du synes det er flaut på vegne av damene..og det skjønner jeg jo :)

Gjest Daisy

"Halvparten av jentene sier at de ville latt mannen utføre oralsex på henne i en bar, men kun 9 prosent ville gjengjeldt tjenesten."

Jeg lurer på hvordan man gjør dette uten å bli oppdaget?

Sikkert ikke baren på et hotell da vet du. Sikkert litt mer sånn diskotek - bar. Mange mørke kroker der, vet du.

Sikkert ikke baren på et hotell da vet du. Sikkert litt mer sånn diskotek - bar. Mange mørke kroker der, vet du.

Jeg vet ikke hvordan det er på de diskotene hvor du henger, eller kanskje jeg skal kalle det for swingersclubber? men de stedene jeg er så er det alltid så mye mennesker at oralsex vil være komplett umulig.

Litt håndarbeid går derimot fint, men oralsex? Nei, da må man legge seg under et bord med en stor duk som dekker alt, eller noe sånt.

Annonse

Jeg vet ikke hvordan det er på de diskotene hvor du henger, eller kanskje jeg skal kalle det for swingersclubber? men de stedene jeg er så er det alltid så mye mennesker at oralsex vil være komplett umulig.

Litt håndarbeid går derimot fint, men oralsex? Nei, da må man legge seg under et bord med en stor duk som dekker alt, eller noe sånt.

Legge seg under bordet med en stor duk som dekker alt..

Er du pingle da mann..?????

Pirrende det vel å gjøre det uten duk, og se om dere blir oppdaget..??

:o)

Herreguuud. Tror du damer bare er ute etter romantikk eller? Vi vil ha rå sex vi også. Opphissende sex hvor som helst. Føles pirrende å suge typen mens vi kjører bil feks. Eller av og til må man bare stoppe og ha seg litt fordi man blir kåte på hverandre. Romantikk er også fint selvsagt, men forandring fryder!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...