Gjest Strandhai Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Heisann!! Jeg bare lurte på om det er veldig viktig å varme opp før man skal trene litt styrke, uten vekter.... Jeg har lagt opp til et treningsprogram som utelukker bruk av vekter. Må jeg varme opp? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Trolling? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Du må varme opp musklaturen uansett. Men hvordan er opp til deg. Jeg løper på tredemølla først, kanskje 6-8 minutter, det holder. Mange gutter på gymmet varmer opp musklene lokalt, det vil si f.eks. gjør benkpress kjempefort og med lett vekt osv. Eller de ruller med armer og står på. Si, meg er du nybegynner? Jeg er ikke-fullt-så-nybegynner og har lært at det beste er å trene med vekter og hantler. I flg. erfarne styrketrenere er maskintrening mindre bra. PS: Jeg er jente og det er mye kulere med hantler enn maskiner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Varm opp, du. Skyggeboksing, hopp, sprett, tjo og hei, hva som helst.. Spesielt om du trener plyometrisk e.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.