Gå til innhold

med eller uten oppvarming.......??

Gjest Strandhai

Anbefalte innlegg

Gjest Strandhai

Heisann!!

Jeg bare lurte på om det er veldig viktig å varme opp før man skal trene litt styrke, uten vekter....

Jeg har lagt opp til et treningsprogram som utelukker bruk av vekter. Må jeg varme opp?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må varme opp musklaturen uansett. Men hvordan er opp til deg.

Jeg løper på tredemølla først, kanskje 6-8 minutter, det holder. Mange gutter på gymmet varmer opp musklene lokalt, det vil si f.eks. gjør benkpress kjempefort og med lett vekt osv. Eller de ruller med armer og står på.

Si, meg er du nybegynner? Jeg er ikke-fullt-så-nybegynner og har lært at det beste er å trene med vekter og hantler. I flg. erfarne styrketrenere er maskintrening mindre bra. PS: Jeg er jente og det er mye kulere med hantler enn maskiner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dubreuilh

Varm opp, du. Skyggeboksing, hopp, sprett, tjo og hei, hva som helst..

Spesielt om du trener plyometrisk e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...