Gjest maiken 1 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hvordan skal jeg pakke knekkebrødene mine når jeg skal ha dem med meg på jobben? i dag hadde jeg med meg fem stk, og samtlige var myke og seige. pakket dem i matpapir, men det er tydligvis ikke bra. Litt stress å finne en boks å drasse på også. Er det bedre med plast? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Ikke smør på pålegg om morgenen, bare pakk dem helt tørre og smør på i lunsjen. Til nød ha litt smør på hvis du må ha det. Det er enkelt å ha med seg skinke/oste-skiver for seg, eller et lite glass (f.eks. barnematglass) med syltetøy, eller en tube smøreost eller liten boks postei osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Pakk pålegget i plast for seg selv. Om du bruker margarin har du kanskje muligheten for å ha en pakke på jobben? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Det kommer vel litt an på hvilket pålegg du bruker. Om jeg var deg ville jeg pakket pålegget for seg. Personlig hater jeg matpakker og kjøper heller rundstykker el.l. og påleggspakker på Rema. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Du har ikke mulighet til å oppebavre en knekkebrødpakke, litt smør og pålegg på jobben da? Mye bedre mer nysmørt mat enn svett matpakke! Knekkebrød holder seg ikke lenge sprøtt når det først er påsmurt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.