Cilien Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg opplever noe som jeg ikke helt klarer å finne ut av. Første gangen jeg skal sove i samme seng som noen, tett, blir jeg veldig kvalm. Så kvalm at jeg tror jeg må spy og det varer i mange timer. Jeg har da lagt meg andre steder, og etterhvert går det over. Dette har jeg opplevd med kjærester, men også om jeg bare skal dele seng med en god venninne. Etter den første gangen, går det så helt bra. Jeg lurer på hva dette kan være et uttrtykk for? Jeg har ikke blitt voldtatt eller seksuelt misbrukt, så det må være noe annet. Kan jo legge til at jeg for tiden går på Cipramil for depresjon, så noe er jo i veien med meg, da, men akkurat dette her finner jeg ikke ut av. Kan det være noe jeg har fortrengt? Det kan jo neppe være helt normalt?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108565-undertrykt-traume/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.