Gå til innhold

Kampsport eller Gå på helse studio ?


Gjest jeepp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hør på yellow nå...samtidig som enkelte spark eller slag er mer effektive enn andre så er andre utøvere eller til og med spark raskere og gjør mer skade enn andre...det er ikke bare det å slå eler sparke hardt og prøve å knocke motstanderen helt ut heller da...du skal tross alt ha litt kontroll også...slå feil da så dør gutten...

Heldigvis kan jeg berolige dere med at: de som kommer for å lære seg å slå ned andre, kun blir noen få treninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeepp.

Tror nok en kombinasjon er å foretrekke, som også andre har nevnt.

Ser her i tråden at mange foretrekker kampsporter som inneholder slag og spark.

Så klart er slag og spark ypperlig, men andre teknikker kan også være brukanes.

Ser man for eksempel på dørvakter her i byen, er der mindre skade, både på vakt og det forstyrrende element, blandt de som praktiserer for eksempel judo.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest PeerGynt

Tja, jeg har bakgrunn i både karate, vekttrening og sprint - men har erfaring med at et kurs i diplomati er som regel det mest effektive!!! Det er et par slosskamper som jeg har måttet slå meg ut av - men det er mange flere mulige konfrontasjoner som jeg har snakket meg ut av. Faktisk virker dette mere sexy for dama du forhåpentligvis er ute på byen med også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...