Ulv I Faarikaal Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 I arkivet, uten at jeg gidder å lese gjennom dine innlegg enda en gang for å finne det åpenbare. Det være seg innlegg om å skremme muslimer med griser, idioti om muslimer, løgnaktigheter og falske insinuasjoner om asylsøkere og innvandrere, osv i det uendelige. Hvor er innleggene ? 0 Siter
Sør Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Forskjellen på deg og de fleste andre er at vi faktisk innrømmer å skrive personfokuserende innlegg. Det gjør ikke du. Joda - innleggene jeg skriver til UiF er direkte til han, og er svar på hans trakassering av helt uskyldige individer i folkegrupper som han umulig kan vite noe som helst om (fordi de er så mange). 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Hei, Jeg gidder ikke tråle gjennom DOLs arkiv, men han har skrevet innlig om å skremme muslimer med griser, generelt idioti om muslimer, løgnaktigheter og falske insinuasjoner om asylsøkere og innvandrere, osv i det uendelige. For eksempel - sitere noen voldelige suraer fra koranen, og insinuere at vanlige muslimer lever etter dette. Det er omtrent som å påstå at de fleste kristne er nazister, eller lignende. Med vennlig hilsen Hvor ? 0 Siter
Gjest Felicia24 Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Hei, Jeg gidder ikke tråle gjennom DOLs arkiv, men han har skrevet innlig om å skremme muslimer med griser, generelt idioti om muslimer, løgnaktigheter og falske insinuasjoner om asylsøkere og innvandrere, osv i det uendelige. For eksempel - sitere noen voldelige suraer fra koranen, og insinuere at vanlige muslimer lever etter dette. Det er omtrent som å påstå at de fleste kristne er nazister, eller lignende. Med vennlig hilsen Jeg har lest innleggene til Ulv, men har problemer med å se det samme som du ser. Derfor spør jeg deg igjen: Kan du finne et eneste konkret eksempel på det? Du klarer vel å finne et eneste et, eller? 0 Siter
Sør Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Du mener jeg trakasserer deg nå? Du verden Tja - du hentyder til at jeg trakasserer UiF. Men nei, Zirine - du har neppe injurierende kraft til å trakassere noen som helst. 0 Siter
punkyB Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Joda - innleggene jeg skriver til UiF er direkte til han, og er svar på hans trakassering av helt uskyldige individer i folkegrupper som han umulig kan vite noe som helst om (fordi de er så mange). Alle har sine grunner for å trakassere - også du Sør , så ikke gjør deg noe bedre enn du er. Enten så trakasserer man eller ikke - spiller ingen rolle om noen andre startet , det er fortjent eller ikke. 0 Siter
Gjest Felicia24 Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Tja - du hentyder til at jeg trakasserer UiF. Men nei, Zirine - du har neppe injurierende kraft til å trakassere noen som helst. Og det har du?? 0 Siter
Sør Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Jeg har lest innleggene til Ulv, men har problemer med å se det samme som du ser. Derfor spør jeg deg igjen: Kan du finne et eneste konkret eksempel på det? Du klarer vel å finne et eneste et, eller? Hvis man søker på slik i basen til DOL så finner man alle innleggene til UiF, og de fleste er bare vrøvl til meg. Årsaken til at jeg skriver mot UiF er *kun* at han skriver slike innlegg. Uten dem kunne han selvsagt få skrevet sine innlegg om maling og flise-lim fjerning. Felicia - å trakassere muslimer i år 2003 er ikke det spott bedre enn det var å trakassere jøder i 1937. Begge er/var populære i visse kretser, og begge er moralsk forkastelig. Med vennlig hilsen 0 Siter
Zirine Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Tja - du hentyder til at jeg trakasserer UiF. Men nei, Zirine - du har neppe injurierende kraft til å trakassere noen som helst. "Tja - du hentyder til at jeg trakasserer UiF." Nettopp. 0 Siter
Sør Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Alle har sine grunner for å trakassere - også du Sør , så ikke gjør deg noe bedre enn du er. Enten så trakasserer man eller ikke - spiller ingen rolle om noen andre startet , det er fortjent eller ikke. Jo - det er faktisk stor forskjell på om man starter en tråd KUN for å trakassere "jøder", "muslimer" osv, og på om man kritiserer personer som bedriver slikt. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Fint skifte av tema, igjen... God natt ! Sov godt. Drøm om sydahvsøyer langt borte, der du ligger død på stranda mens krabbene spiser deg. He-he. 0 Siter
Sør Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 "Tja - du hentyder til at jeg trakasserer UiF." Nettopp. Og da møter du jo deg selv i døren, igjen... Hvem er du som skal bedømme om jeg trakasserer UiF mer enn om du trakasserer meg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.