Gå til innhold

Gutt som avviser kvinnelig "rundbrenner"


pip

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

De har antagelig funnet den store Kjærligheten i tidlig alder og så funnet seg i det meste fra hans side ;o)

Det er noen få unntak til her inne da heldigvis.

Det er jo det.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 498
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    127

  • pip

    123

  • Goliath

    67

  • laguna1365380434

    42

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Selvfølgelig vet jeg ikke det i uke 1. Derfor har jeg ikke sex i uke 1.

Det er mitt valg, jeg kritiserer ikke deg for ditt.

Så fint da.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om man angrer? Eller syns det var ok? Jeg f.eks. vil ikke snakke om det (angrer som du forstår), og mannen min ville kanskje hatt et tall? Nei, tror ikke det betyr så mye. Alle kan gjøre feil.. Så du mener jeg ikke er et dårlig menneske pga mange ons?

Hva jeg mener er vel ikke så farlig, men nei, jeg mener ikke at folk med mange ONS er dårligere -eller bedre! enn andre.

Og om denne tråden har skaket deg opp, så er jeg lei for det.

Det jeg har blitt opptatt av er at vi ser på dette med ONS ol så veldig forskjellig:

-de av oss som ikke liker slikt, i alle fall ikke i stort antall

-de som ikke ser noen problemer med det

-de som mener det ene eller det andre, men som en gang har skiftet mening.

Jeg har blitt nysgjerrig på hva de forskjellige tenker, om de kan forstå hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere er fremdeles sammen?!

He-he....godt gjort, og tøft gjort!

Jupp. Vi er fremdeles sammen. Og alt blir bare bedre og bedre.

Hehe, i en sånn oppadstigende sinuskurve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Vi er fremdeles sammen. Og alt blir bare bedre og bedre.

Hehe, i en sånn oppadstigende sinuskurve.

Sinuskurver er heller kjedelige fordi de går ned igjen! og opp og ned og opp og ned

Eksponesielle kurver, derimot, fortsetter oppover og oppover!

:)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mao, du synes han er moden og fornuftig.

Nei, ikke nødvendigvis. Som du selv understreker, er ikke det mulig å bedømme utfra et innlegg på internett...

Seriøst: Hvis han liker henne godt på alle andre måter, og det er den eneste grunnen, synes jeg det er skrekkelig tullete. Særlig fordi han har hatt seg med henne selv. Da lukter det dobbeltmoral herfra til Moss. Dessuten ser jeg ikke helt problemet med at noen har hatt mange sexpartnere tidligere.

Men det er vel svært sjelden så enkelt som så, og som regel blir vel en hvilken som helst grunn som oppgis bare en del av sannheten. Antageligvis er hun ikke det han leter etter uansett.

Samtidig synes jeg det er temmelig stusselig av henne å "kreve" en grunn og at de skal snakke mer om det før han bestemmer seg for ikke å satse videre. Det er hans soleklare rett å trekke seg (uansett grunn) om det føles feil, og da hjelper det fint lite å kreve fra hennes side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinuskurver er heller kjedelige fordi de går ned igjen! og opp og ned og opp og ned

Eksponesielle kurver, derimot, fortsetter oppover og oppover!

:)

Med vennlig hilsen

Kjedelig med noe som bare går opp. Trives med min oppadgående sinuskurve. Altså hvor nullpunktet flytter seg stadig oppover ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til at det bare er noen hunnkjønn som peker seg ut som "frigjorte";) disse diskusjonene ja.. Og det er vel stort sett meg og deg:o)

Resten av damene her ser ut til å stort sett mene at sex er noe en benytter i reproduksjons øyemed, eller med en de VIRKELIG elsker(hvordan de nå vet det i f.eks uke 1..Kanskje med å telle sexpartnerene hans?;)).. Om han har vært snill den dagen da..;o)

Føer dere dere uglesett?

Hm. Så langt er det jo kommet få eller ingen (?) nedsettende komentarer om det å være frigjort. Andre veien derimot...

Eller er det slik at alle uansett føler seg sett ned på til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føer dere dere uglesett?

Hm. Så langt er det jo kommet få eller ingen (?) nedsettende komentarer om det å være frigjort. Andre veien derimot...

Eller er det slik at alle uansett føler seg sett ned på til enhver tid.

Neiiii, jeg føler meg ikke uglesett i hvert fall. Men synes mange ganger at jeg tenker veldig forskjellig fra de fleste her inne.

Synes det virker som de fleste er så prektige og veldig opptatt av å mene og tro det "riktige".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føer dere dere uglesett?

Hm. Så langt er det jo kommet få eller ingen (?) nedsettende komentarer om det å være frigjort. Andre veien derimot...

Eller er det slik at alle uansett føler seg sett ned på til enhver tid.

Det er vel ikke kommet noen kommentarer "andre veien" heller?

Folk har vel mer kommentert tidspunktet (etter sex, og etter hun forelsket seg i ham) og hvordan han gjorde det slutt. Tror det er det folk reagerer på.

med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke kommet noen kommentarer "andre veien" heller?

Folk har vel mer kommentert tidspunktet (etter sex, og etter hun forelsket seg i ham) og hvordan han gjorde det slutt. Tror det er det folk reagerer på.

med vennlig hilsen

Tja, om en ikke ser på "prektighet" middelaldrerske holdinger, sære sekuselle holdninger osv som negative, så la gå

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiii, jeg føler meg ikke uglesett i hvert fall. Men synes mange ganger at jeg tenker veldig forskjellig fra de fleste her inne.

Synes det virker som de fleste er så prektige og veldig opptatt av å mene og tro det "riktige".

Å mene om folk som er forskjellige at de er prektige og oppsatt på å gjøre si det riktige, er vel ikke akkurat å tenke at vi bare mener og synes og føler forskjellige ting, men også å stemle sine egne hodninger som bedre enn de andres. Fordi de ikke er prektige og preget av å ville mene det riktige. (I mine ører høres det svært lite ut som et kompliment ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Føer dere dere uglesett?

Hm. Så langt er det jo kommet få eller ingen (?) nedsettende komentarer om det å være frigjort. Andre veien derimot...

Eller er det slik at alle uansett føler seg sett ned på til enhver tid.

Nei. Jeg føler meg ikke uglesett, men noen ganger veldig i minoritet..

Jeg tror mange av menneskene på dol tenker veldig anerledes enn meg selv og folk jeg omgåes til vanlig..

Men det er jo i og for seg ganske gøy:o)

Dog jeg blir litt satt ut av holdninger jeg synes både er kjerringaktige og arkaiske fra tid til annen.. Deler av denne tråden synes jeg faktisk er litt håreisende..(ikke dine innlegg altså..Jeg er uenig med deg, men du er interessant..:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg føler meg ikke uglesett, men noen ganger veldig i minoritet..

Jeg tror mange av menneskene på dol tenker veldig anerledes enn meg selv og folk jeg omgåes til vanlig..

Men det er jo i og for seg ganske gøy:o)

Dog jeg blir litt satt ut av holdninger jeg synes både er kjerringaktige og arkaiske fra tid til annen.. Deler av denne tråden synes jeg faktisk er litt håreisende..(ikke dine innlegg altså..Jeg er uenig med deg, men du er interessant..:))

I natt følte jeg meg skikkelig i mindretall. Det var litt snålt da andre innlegg kom dalende.

Selv har jeg ikke funnet så veldig håreisende ting id enne tråden, ville vært lga for et eksempel.

det som forundrer meg er aliekvel at de som synes slike holdninger er gammeldagse på en måte "kortslutter" der, og ikke ser muligheten for at dette er et greit syn å ha, liksom. Muligens jeg har misforstått og lest forbi ting.

Hehe, men det som jo skjer at jo mer bastante folk blir på slikt, jo mer lurer jeg på om det er noe i den eldgamle påstanden at folk blir veldig skråsikre og bastante når de innerst inne ikke helt står for det de sier, og mest av alt prøve rå overbevise seg selv.

Og det var faktisk ikke i tankene mine i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å mene om folk som er forskjellige at de er prektige og oppsatt på å gjøre si det riktige, er vel ikke akkurat å tenke at vi bare mener og synes og føler forskjellige ting, men også å stemle sine egne hodninger som bedre enn de andres. Fordi de ikke er prektige og preget av å ville mene det riktige. (I mine ører høres det svært lite ut som et kompliment ;o)

Jeg mener ikke at jeg er bedre enn andre. Men kanskje jeg er blitt flinkere enn jeg var til ikke å bry meg om hva andre mener om meg og mine meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke at jeg er bedre enn andre. Men kanskje jeg er blitt flinkere enn jeg var til ikke å bry meg om hva andre mener om meg og mine meninger.

Det er jo bra. Men hvorfor mene at andre er prektige osv fordi de mener noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra. Men hvorfor mene at andre er prektige osv fordi de mener noe annet?

Det er ikke det at det at de mener noe annet men måten ting blir skrevet på. Ting, som jeg mener er helt feil, ser det ut som de fleste mener er en selvfølge.

Og så synes jeg folk herinne ofte ikke klarer å se at det er alltid er to sider i en sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at det at de mener noe annet men måten ting blir skrevet på. Ting, som jeg mener er helt feil, ser det ut som de fleste mener er en selvfølge.

Og så synes jeg folk herinne ofte ikke klarer å se at det er alltid er to sider i en sak.

Hm. Det er vel det som er peonget nå, at det er dere som ikke kan se to sider av en sak?

Hehe, eller har vi så forskjellige briller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...