Gå til innhold

Gutt som avviser kvinnelig "rundbrenner"


pip

Anbefalte innlegg

Det er nok av folk der ute som insinuerer "varige forhold", men som ikke holder det.

Mannen i dette tilfellet er jo en av dem...

Med vennlig hilsen

Det er vel liten tvil om at hans motiver for å gå til sengs med henne ikke ene og alene var for sexens skyld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 498
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    127

  • pip

    123

  • Goliath

    67

  • laguna1365380434

    42

Mest aktive i denne tråden

Ok, jeg hopper litt ut og inn av tråden her(leser 100 nyeste), så innspillet ble kanskje litt random.. Sorry..

Mulig det hadde vært tryggest om alle fant hver sin i 15 års alderen og ble der, men fytti helvete for et kjedelig liv..;)

Personelig har jeg alltid husket på beskyttelse i starten på et forhold, selv i fylla, SÅ vanskelig er det ikke..

Når det er sagt høres jeg vel i denne tråden her ut som den største sklia som noen gang har vært på nett, og vil gjerne poengtere at mye av det jeg argumenterer for er på et prinsipp nivå..(Selvom jeg sansynligvis etter mange av innskriverne her sine standarer sikkert har krysset grensen til uttålelig ludder for lengst..men pytt. Virkelig.) :o)

Som jeg tidligere har skrevet i denne tråden, så er jeg ikke akkurat jomfru selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har åpenbart ikke problemer med at han var så uerfaren. Det var ikke hun som dumpet ham.

Med vennlig hilsen

Kanskje fordi hun aldri rakk det - siden han kom henne i forkjøpet?

Og det er det hun har problemer med å takle...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vi vet ingenting om hun pleide å "stikke av", eller hvordan de andre forholdene endte.

Vi vet kun at *han* så langt har prestert å "stikke av" i 100% av tilfellene med henne.

Hvis hun har hatt mange partnere så taler det for at hun ikke er så trofast akkurat. Ikke sikkert det var hennes feil 100%, men sannsynlighten er større for at hun er lite villig til å ta en støyt.

Mener nå jeg da.

Jeg har faktisk erfraring med flere slike på nært hold blant venner, og med åra kan jeg faktisk "lukte" om forholdet vil holde og nesten hvor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det jeg snakker om.

Det er du som påstår at denne personen i hans øyne ikke kan forandre seg straks når han får ny informasjon om hennes fortid.

Jeg påstår at du tar feil, og viser bare til et annet eksempel der jeg vet du er nødt til å være enig med meg.

Og prinsippet her er like gyldig for begge tilfellene, for det går på holdninger.

Jeg kunne vist deg flere slike eksempler, men jeg vet du forstår hva jeg mener.

Og da spiller det ikke så stor rolle hva du skriver, for jeg vet at du vet at jeg har rett:-)

En person du er forelsket i kan i dine øyne straks forandre seg, så fort du får ny informasjon om vedkommende. (Kanskje vedkommende f.eks har vært horekunde tidligere?).

Du påstod noe helt annet - og jeg bare viser deg hvor feil du tok....

Man kan selvsagt slå opp med partneren hvis man oppdager at vedkommende har brukt oransje sokker før en ble kjent også...

Men hvis en har så sære krav, bør en si ifra om det FØR en selv trer nye oransje sokker på partneren (=har sex med vedkommende, for så å slå opp fordi hun har hatt sex for ofte).

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan selvsagt slå opp med partneren hvis man oppdager at vedkommende har brukt oransje sokker før en ble kjent også...

Men hvis en har så sære krav, bør en si ifra om det FØR en selv trer nye oransje sokker på partneren (=har sex med vedkommende, for så å slå opp fordi hun har hatt sex for ofte).

Med vennlig hilsen

Jeg tror ikke slike krav er så sære, og jeg tror faktisk at trenden har snudd en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg syns det er rart når det er forskjell på om en mann ikke vil ha en kvinne og når en kvinne ikke vil ha en mann.

En kvinne kan avvise så mye humn vil uten at det er rart, mens en mann må ta til takke med det han får. Avslår han, blir det bråk.

Jeg har i mitt liv avslått både det ene og det andre, og det har alltid blitt tatt skikkelig ille opp. Jeg blir avkrevd forklaringer og mistenkt for både det ene og det andre. Da mest homoseksualitet og impotens, hehe.

Kjære orakler på DOL, hvorfor er det slik ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har hatt mange partnere så taler det for at hun ikke er så trofast akkurat. Ikke sikkert det var hennes feil 100%, men sannsynlighten er større for at hun er lite villig til å ta en støyt.

Mener nå jeg da.

Jeg har faktisk erfraring med flere slike på nært hold blant venner, og med åra kan jeg faktisk "lukte" om forholdet vil holde og nesten hvor lenge.

Mannen her var 20 år. Kvinnen er ofte litt yngre - la oss si 18-19 år? Ikke noen "overraskelse" at hun ikke har hatt årelange forhold.

Han slo opp med én gang. Han tok seg ikke engang brydderiet med å treffe henne ansikt til ansikt.

Jeg vil påstå at hun sannsynligvis er et mer modent menneske enn han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel liten tvil om at hans motiver for å gå til sengs med henne ikke ene og alene var for sexens skyld....

Ettersom hun fremdeles ville være sammen med ham, så var åpenbart hennes motiver IKKE bare "et raskt knull" heller.

Det var HAN som slo opp, og ikke henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Mannen her var 20 år. Kvinnen er ofte litt yngre - la oss si 18-19 år? Ikke noen "overraskelse" at hun ikke har hatt årelange forhold.

Han slo opp med én gang. Han tok seg ikke engang brydderiet med å treffe henne ansikt til ansikt.

Jeg vil påstå at hun sannsynligvis er et mer modent menneske enn han er.

Eller kanskje han benyttet sin frihet til å velge? Eller kan ikke menn velge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi hun aldri rakk det - siden han kom henne i forkjøpet?

Og det er det hun har problemer med å takle...?

Det er isåfall bare en hypotese. Faktum er at det var han som dumpet henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg hopper litt ut og inn av tråden her(leser 100 nyeste), så innspillet ble kanskje litt random.. Sorry..

Mulig det hadde vært tryggest om alle fant hver sin i 15 års alderen og ble der, men fytti helvete for et kjedelig liv..;)

Personelig har jeg alltid husket på beskyttelse i starten på et forhold, selv i fylla, SÅ vanskelig er det ikke..

Når det er sagt høres jeg vel i denne tråden her ut som den største sklia som noen gang har vært på nett, og vil gjerne poengtere at mye av det jeg argumenterer for er på et prinsipp nivå..(Selvom jeg sansynligvis etter mange av innskriverne her sine standarer sikkert har krysset grensen til uttålelig ludder for lengst..men pytt. Virkelig.) :o)

Det spørs om de ikke tror jeg er mye verre enn deg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje han benyttet sin frihet til å velge? Eller kan ikke menn velge?

Du skriver: "Eller kan ikke menn velge?"

Er det noen som har påstått at menn ikke kan velge?

Ikke det?

===

De fleste her kan nok se at å ha sex med noen, får så å dumpe dem for at de har hatt sex med "mange" er rimelig "kørka"!

Men selvsagt har han "rett" til å dumpe henne om det så var fordi hun brukte oransje sokker da de traff hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Eller kan ikke menn velge?"

Er det noen som har påstått at menn ikke kan velge?

Ikke det?

===

De fleste her kan nok se at å ha sex med noen, får så å dumpe dem for at de har hatt sex med "mange" er rimelig "kørka"!

Men selvsagt har han "rett" til å dumpe henne om det så var fordi hun brukte oransje sokker da de traff hverandre.

Det er fint at menn kan velge også. Men uten å bli kalt homo ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke slike krav er så sære, og jeg tror faktisk at trenden har snudd en del.

De aller aller fleste har hatt sex med flere personer.

Hvis "sex med flere personer" er grunn nok til at du dumper en partner, så "plikter" man å informere om slikt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint at menn kan velge også. Men uten å bli kalt homo ?

Igjen ødelegger du debatten med å spille ballen over sidelinjen.

Ingen her har så mye som insinuert at han var homo, ettersom han dumpet henne. Ei heller har noen sagt at han ikke skulle få velge.

Idioti som du tillegger dine meddebattanter, for så å debattere mot dine egne påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det spørs om de ikke tror jeg er mye verre enn deg ;o)

Jeg har lagt merke til at det bare er noen hunnkjønn som peker seg ut som "frigjorte";) disse diskusjonene ja.. Og det er vel stort sett meg og deg:o)

Resten av damene her ser ut til å stort sett mene at sex er noe en benytter i reproduksjons øyemed, eller med en de VIRKELIG elsker(hvordan de nå vet det i f.eks uke 1..Kanskje med å telle sexpartnerene hans?;)).. Om han har vært snill den dagen da..;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Igjen ødelegger du debatten med å spille ballen over sidelinjen.

Ingen her har så mye som insinuert at han var homo, ettersom han dumpet henne. Ei heller har noen sagt at han ikke skulle få velge.

Idioti som du tillegger dine meddebattanter, for så å debattere mot dine egne påstander.

Jeg bare lærer av deg, min store læremester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til at det bare er noen hunnkjønn som peker seg ut som "frigjorte";) disse diskusjonene ja.. Og det er vel stort sett meg og deg:o)

Resten av damene her ser ut til å stort sett mene at sex er noe en benytter i reproduksjons øyemed, eller med en de VIRKELIG elsker(hvordan de nå vet det i f.eks uke 1..Kanskje med å telle sexpartnerene hans?;)).. Om han har vært snill den dagen da..;o)

De har antagelig funnet den store Kjærligheten i tidlig alder og så funnet seg i det meste fra hans side ;o)

Det er noen få unntak til her inne da heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til at det bare er noen hunnkjønn som peker seg ut som "frigjorte";) disse diskusjonene ja.. Og det er vel stort sett meg og deg:o)

Resten av damene her ser ut til å stort sett mene at sex er noe en benytter i reproduksjons øyemed, eller med en de VIRKELIG elsker(hvordan de nå vet det i f.eks uke 1..Kanskje med å telle sexpartnerene hans?;)).. Om han har vært snill den dagen da..;o)

Selvfølgelig vet jeg ikke det i uke 1. Derfor har jeg ikke sex i uke 1.

Det er mitt valg, jeg kritiserer ikke deg for ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...