Gå til innhold

Gutt som avviser kvinnelig "rundbrenner"


pip

Anbefalte innlegg

Gjest ikke sign

Hvor mange hun har vært borti før er faktisk interessant, det er også hennes familie, antall barn, hennes økonomiske sans , bolig, venner og andre kriterier.

Når man har sett en del, så vet man at dette betyr faktisk noe.

I tillegg kommer kjemien og litt senere sex.

Hvor mye hvert enkelt kriterie teller er ulikt.

At hun har vært borti mange tyder på at hun er kjapp til å bytte og han tror ikke uten videre at han vil være noe unntak. Han har ikke sansen for ONS eller et par-tre kjappe, og så må han kjenne folk. Når han blir kjent med de ulike kriteriene, mister han interessen. Da er vel det med partnerfrekvens viktig for han.

Jeg hadde mange ONS, men da jeg møtte den rette endret jo det seg.. Ja, jeg angrer på ONS, men kan ikke gjøre noe med det nå! Synd om han ikke ville ha meg pga det, men han vil ikke vite hvor mange siden det er meg han elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 498
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    127

  • pip

    123

  • Goliath

    67

  • laguna1365380434

    42

Mest aktive i denne tråden

Hva da om vedkommende har hatt 1 sexpartner - og den er betalt for? :)

Det er noe helt annet. Det sier at man er/var villig til å kjøpe mennesker.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe helt annet. Det sier at man er/var villig til å kjøpe mennesker.

Med vennlig hilsen

Ja, -for meg sier det MYE mer om et menneske enn om man har surra rundt og hatt seg meg likeverdige partnere,

Og i sær de som sier; "jeg gjorde det for hun trengte penga" - - -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan en person forandre seg. Men denne jenta som er utgangspunktet har ikke forandret seg -hun har alltid syntes, og synes fremdeles at sex er noe en skal ha så ofte en kan få nydt det, mua av med andre enn partneren når man er i et fast forhold.

Men hvis hun da er i et fast forhold med ham, så er det vel ikke noe problem at hun liker sex?

Å dumpe noen begrunnet med "hva de liker når de *ikke* er i et forhold med meg" er vel litt søkt?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da om vedkommende har hatt 1 sexpartner - og den er betalt for? :)

Det ville jo vært marerittet. Han hadde jeg skippet øyeblikkelig.

Kjøpt sex, nei takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg hadde mange ONS, men da jeg møtte den rette endret jo det seg.. Ja, jeg angrer på ONS, men kan ikke gjøre noe med det nå! Synd om han ikke ville ha meg pga det, men han vil ikke vite hvor mange siden det er meg han elsker.

Så romantisk :)

Mange syns ikke det er viktig, slik er det.

Selv bytter jeg mening hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis hun da er i et fast forhold med ham, så er det vel ikke noe problem at hun liker sex?

Å dumpe noen begrunnet med "hva de liker når de *ikke* er i et forhold med meg" er vel litt søkt?

Med vennlig hilsen

Det synes ikke jeg. Det synes ikke han. Det er det mange av oss som ikke synes.

Og at dette skulle være så sært tror jeg er feil, selv om mange er redd for å være sære fordi de er slik. Ikke minst unge mennesker som tror at de må ha et "løssluppent" syn på sex for ikke å være prippne og sære. Fordi de føler det er neo galt med dem om de ikke vil ha sex.

Det er jo nettoppd ett mange av de gode sex-ungdomskampanjene i Oslo går ut på: At det er lov å si nei til sex.

Det blir mindre "lov" når en får høre at en har et arkaisk og sært syn på sex om en synes antallet sexpartnere spiller noen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign

Så romantisk :)

Mange syns ikke det er viktig, slik er det.

Selv bytter jeg mening hver gang.

Mannen min skulle selvsagt ønsket at jeg ikke hadde vært med andre (jeg også), men slik er det ikke. Hvorfor stresse med noe man ikke kan endre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han er ærlig med seg selv og sine følelser, og at det er hans fulle rett til å føle hva han vil i forhold til hennes fortid og ta konsekvensen av de følelsene. Det hun prøver å gjøre, er å diktere både hans følelser og moralske oppfatning ved å gjøre sine meninger til hans, og det har jeg ikke sans for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes ikke jeg. Det synes ikke han. Det er det mange av oss som ikke synes.

Og at dette skulle være så sært tror jeg er feil, selv om mange er redd for å være sære fordi de er slik. Ikke minst unge mennesker som tror at de må ha et "løssluppent" syn på sex for ikke å være prippne og sære. Fordi de føler det er neo galt med dem om de ikke vil ha sex.

Det er jo nettoppd ett mange av de gode sex-ungdomskampanjene i Oslo går ut på: At det er lov å si nei til sex.

Det blir mindre "lov" når en får høre at en har et arkaisk og sært syn på sex om en synes antallet sexpartnere spiller noen rolle.

Det er da ingen som sier det er "galt" å ha én sex-partner.

Spørsmålet er om det er galt å dumpe noen fordi *de* har hatt flere sexpartnere før i tiden.

Altså, en implisitt fordømmelse av folk som har hatt flere sexpartnere.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man elsker en person, er vel svaret nei?

Det kommer vel ann på. For noen betyr det litt. For andre mye. For noen ingenting.

Men alle må i alle fall få lov til å være ærlige på hva man mener og føler.

Man er ikke et dårligere menneske om man har hatt ONS med en elelr flere eller mange.

Men for meg ville dette vært en del av den bakgrunnen jeg ville kjent til om en person. Slikt snakker meg med venner om, da er det naturlig å snakke om slikt med kjæresten også.

Men like viktig som at en har hatt ONS er det hva personen tenker omdette nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han er ærlig med seg selv og sine følelser, og at det er hans fulle rett til å føle hva han vil i forhold til hennes fortid og ta konsekvensen av de følelsene. Det hun prøver å gjøre, er å diktere både hans følelser og moralske oppfatning ved å gjøre sine meninger til hans, og det har jeg ikke sans for.

Hei Conan,

Håper du har hatt en fin sommer.

===

Ingen nekter ham å velge kjærester blant den katolske kirkes nålevende godkjente helgener og jomfruer.

Dog er det noe annet å dumpe henne ETTER at hun er følelsesmessig innvolvert og ETTER at de har hatt sex, for så å begrunne det med at "hun har hatt for mye sex".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen som sier det er "galt" å ha én sex-partner.

Spørsmålet er om det er galt å dumpe noen fordi *de* har hatt flere sexpartnere før i tiden.

Altså, en implisitt fordømmelse av folk som har hatt flere sexpartnere.

Med vennlig hilsen

Det er blitt sagt en god del om at han har en merkelig opfatning av sex.

En oppfatning jeg tror han har til felles med ikke så rent få ungdommer under 20. Og en god del over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Conan,

Håper du har hatt en fin sommer.

===

Ingen nekter ham å velge kjærester blant den katolske kirkes nålevende godkjente helgener og jomfruer.

Dog er det noe annet å dumpe henne ETTER at hun er følelsesmessig innvolvert og ETTER at de har hatt sex, for så å begrunne det med at "hun har hatt for mye sex".

Med vennlig hilsen

Jo takk, det har vært den lengste og beste sommeren siden barndommen, så jeg har intet å klage over. Og, du? :-)

"En gutt og en jente i 20-åra er interesert i hverandre. De ender opp sammen -og saker og ting skjer fort. Så får gutten vite at jente har vært sammen med en god del andre, og levd et heller utsvevende sexliv de siste årene."

Hendelsenes rekkefølge er jo av en viss interesse her, siden det var først eter at de hadde hatt sex, han fikk vite om hennes forhistorie.

At det dog lukter litt dobbeltmoral av at han gjerne aksepterer at hun raskt krabber til køys med han, men ikke med andre er selvfølgelig et poeng.

Men, likefullt mener jeg at det er enhver persons rett å ha meninger og ta konsekvensen av dem for sin egen del, om andre menneskers sexliv, og at ingen har rett til å hevde at andre skal overta sin egen sexmoral, slik dama gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da om vedkommende har hatt 1 sexpartner - og den er betalt for? :)

Det vedkommende hadde nok iallefall ikke jeg falt for i utg. punktet. Jeg liker gutter som er lett å komme i kontakt med, blide og humoristiske. En slik gutt trenger ikke å kjøpe seg sex, nemlig!!!! He he :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, det har vært den lengste og beste sommeren siden barndommen, så jeg har intet å klage over. Og, du? :-)

"En gutt og en jente i 20-åra er interesert i hverandre. De ender opp sammen -og saker og ting skjer fort. Så får gutten vite at jente har vært sammen med en god del andre, og levd et heller utsvevende sexliv de siste årene."

Hendelsenes rekkefølge er jo av en viss interesse her, siden det var først eter at de hadde hatt sex, han fikk vite om hennes forhistorie.

At det dog lukter litt dobbeltmoral av at han gjerne aksepterer at hun raskt krabber til køys med han, men ikke med andre er selvfølgelig et poeng.

Men, likefullt mener jeg at det er enhver persons rett å ha meninger og ta konsekvensen av dem for sin egen del, om andre menneskers sexliv, og at ingen har rett til å hevde at andre skal overta sin egen sexmoral, slik dama gjør.

Hei,

Veldig travelt på jobb (roligere denne uken). Skal ha en uke i Paris snart, men reiser heller vekk når det er vinter i Norge.

====

Du skriver: "Men, likefullt mener jeg at det er enhver persons rett å ha meninger og ta konsekvensen av dem for sin egen del, om andre menneskers sexliv, og at ingen har rett til å hevde at andre skal overta sin egen sexmoral, slik dama gjør."

Hvordan "gjør dama" det?

Hun forlanger da ikke at han skal ha hatt mange sexpartnere! ("Kom deg ut og få deg litt erfaring, gutt! Du trenger øvelse før du får ha sex med meg" ;-) )

Tvertimot er det han som dumper *henne*, fordi hun ikke har hatt (før) samme sexmoral som han har.

Det er ikke noen her som fordømmer at en person vil ha en partner med få sexpartnere. Det er måten/tidspunktet folk reagerer på.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis man har slike "fikse" idéer om "jomfruelighet", bør man vel si fra om det før hun blir følelsesmessig innvolvert?

Med vennlig hilsen

På samme måte som hun burde ha sagt ifra om sitt syn på sex og hvordan hun har levd ut det?

Ærlig talt så tror jeg han har tatt dette vesentlig mer alvorlig enn hva hun har gjort, og at han har tenkt igjennom vesentlig flere sider av denne saken enn henne.

Jeg tror også at han har lært mye av det, men jeg er i større tvil om hun har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...