Gå til innhold

Slanking - muskelstimulator - noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Nix.

Latmannsmetoder funker ikke, selv om musklene aktiviseres, skjer det i altfor liten grad til at det har noen effekt på vekt og fett. Fint for småmuskler, f eks musearm, litt i stive skuldre, litt på slapt ansikt? Ikke noe særlig mer.

God gammel enkel billig metode: trimsykkel 30 min eller mer tre ganger i uka, og da blir det god effekt på hjertet. Du får passelig med viktige muskler, bedre holdning bedre form bedre humør. Vekta kan også gå ned, men det andre er viktigere, særlig hjertet.

Gjest kroppogsjel

Nix.

Latmannsmetoder funker ikke, selv om musklene aktiviseres, skjer det i altfor liten grad til at det har noen effekt på vekt og fett. Fint for småmuskler, f eks musearm, litt i stive skuldre, litt på slapt ansikt? Ikke noe særlig mer.

God gammel enkel billig metode: trimsykkel 30 min eller mer tre ganger i uka, og da blir det god effekt på hjertet. Du får passelig med viktige muskler, bedre holdning bedre form bedre humør. Vekta kan også gå ned, men det andre er viktigere, særlig hjertet.

Har du har dersom noe virker FOR bra til å være sant- ja så ER det gjerne det. Sånn er det med dette også. Jeg skulle ta en snarvei til bikinifasongen og punget ut 3800 kr. Ha ha ha. Lang nese på meg! Duste-meg. Jeg ler ennå når jeg tenkter på at jeg lot meg lokke.

Ulv I Faarikaal

Har du har dersom noe virker FOR bra til å være sant- ja så ER det gjerne det. Sånn er det med dette også. Jeg skulle ta en snarvei til bikinifasongen og punget ut 3800 kr. Ha ha ha. Lang nese på meg! Duste-meg. Jeg ler ennå når jeg tenkter på at jeg lot meg lokke.

Uffda.

Alle burde kreve dokumentasjon og få pengene tilbake hvis ting ikke holder hva det lover.

F eks homeopater burde gi pengene tilbake hvis kuren ikke funker.

Gjest kroppogsjel

Uffda.

Alle burde kreve dokumentasjon og få pengene tilbake hvis ting ikke holder hva det lover.

F eks homeopater burde gi pengene tilbake hvis kuren ikke funker.

Neida. Gidder ikke lage noe styr. Men jeg må bare flire av meg selv om min egen dumhet i dette. Jeg VeT jo egentlig bedre. Men det var FRYKTELIG fristende. Men nå er dere andre advart.

Ulv I Faarikaal

Neida. Gidder ikke lage noe styr. Men jeg må bare flire av meg selv om min egen dumhet i dette. Jeg VeT jo egentlig bedre. Men det var FRYKTELIG fristende. Men nå er dere andre advart.

De er herved utnevnt til martyr, og skal stoppes ut og settes på torget.

Annonse

Gjest kroppogsjel

De er herved utnevnt til martyr, og skal stoppes ut og settes på torget.

He he he. Er du klar over hvor dyr en sånn taxidermist er? Og er IKKE liten. fnis fnis. Hadde blitt et stort prosjekt for stakkaren gitt. Nieda. Nå er jeg i gang med litt mer vettuge metoder som: bruke mer kalorier enn det jeg inntar. Er vel en liten mulighet for at det funker litt bedre kanskje? hi hi hi.

Ulv I Faarikaal

He he he. Er du klar over hvor dyr en sånn taxidermist er? Og er IKKE liten. fnis fnis. Hadde blitt et stort prosjekt for stakkaren gitt. Nieda. Nå er jeg i gang med litt mer vettuge metoder som: bruke mer kalorier enn det jeg inntar. Er vel en liten mulighet for at det funker litt bedre kanskje? hi hi hi.

Jeg syns det er rart med folk som skal slanke seg og prøver alt unntatt å røre på seg.

Jeg har også hatt flere venninner som slanker seg uten at jeg kan se hvor det er nødvendig.

De behøver ikke slanke seg for min skyld, ikke sole seg heller. Men de vil ikke høre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...