Gå til innhold

utdanning innen alternativ behandling


Gjest Lotteli

Anbefalte innlegg

Kjære jølle.

Personlig tror jeg det er nyttig med motforestillinger og DOL skal være en møteplass for mange meninger. Det skjerper argumentasjonen.

Men det må da være grenser for å rakke ned på de av oss som driver seriøst med alternativ behandling!?

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære jølle.

Personlig tror jeg det er nyttig med motforestillinger og DOL skal være en møteplass for mange meninger. Det skjerper argumentasjonen.

Hei Stig

Jeg er enig med deg men du skjønner vel at man blir provosert når man møter slike ekstreme mennesker.

Jeg kan forresten bli ekstrem selv når jeg blir til de grader provosert.

Jeg mener at vi må ha begge leire men jeg synes at ting gjøres litt for enkelt i mange sammenhenger og mener at man bør begynne med å se om kroppen kan påvirkes til å ordne opp på naturlig måte, kanskje med remedier som vi faktisk er utviklet som rase for å trenge i stedet for å bare dundre i vei med alskens farmasi for å fjerne symptomer slik mange leger gjør i dag.

Synes persaonlig at symptombehandling bør være siste utvei og ikke førstevalg, for årsaken berører man jo ikke når man bare "doper" vekk symptomene.

Jeg hører skrekkhistorier hver eneste dag fra kundene mine og spør meg ofte om hvor dette skal ende.

I Norge regnes jo til og med kosttilskudd som alternativt av noen og da blir jeg skremt.

Men jeg håper at du er enig med meg når jeg sier at ingen er tjent med en krig imellom leirene.

God helg

Alternativ hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...