ung29 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 hei, jeg er 29 år og spiller innebandy en gang i uken + trening på studio 2-3 dager ellers.I den siste tiden, ca siste mnd har fått smerter i leggene,dvs ikke i selve hovedmuskelen men ved siden av selve benet.Kan det være en betennelse?og i så tilfelle hva gjør man i slike tilfeller?smertene kommer umiddelbart når jeg begynner å trene,og jeg kjenner det litt også når jeg er i ro. Håper på hurtig svar Mvh ung29 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
demi80 Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Det der høres ut som det samme jeg var igjennom for et halvt års tid tilbake, beskrivelsen passer hvertfall utmerket. Hvis det er det, har du fått beinhinnebetennelse. Jeg trente kickboksing, dermed ble det mye hopping, og jeg fikk det nettopp pga det, altså overbelastning på leggen. Det eneste som fungerte til meg for at det skulle forsvinne var å roe ned treninga betraktelig. Eneste rådene jeg fikk var å avkjøle og varme opp leggen vekselsvis. Uansett håper det forsvinner fort, det er ganske smertefult til tider! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ung29 Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Det der høres ut som det samme jeg var igjennom for et halvt års tid tilbake, beskrivelsen passer hvertfall utmerket. Hvis det er det, har du fått beinhinnebetennelse. Jeg trente kickboksing, dermed ble det mye hopping, og jeg fikk det nettopp pga det, altså overbelastning på leggen. Det eneste som fungerte til meg for at det skulle forsvinne var å roe ned treninga betraktelig. Eneste rådene jeg fikk var å avkjøle og varme opp leggen vekselsvis. Uansett håper det forsvinner fort, det er ganske smertefult til tider! takker for tips, har nå tatt det med ro noen dager og merker at det blir bedre, merkelig at man skal få dette .Aldri hørt om idrettsutøvere som har fått beinhinnebetennelse,men de er sikkert bedre trent en meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.