Gå til innhold

Elixia eller Sats?


tjohei

Anbefalte innlegg

Vurdere å skifte til Elixia. Har nå gått på Sats i litt over ett år. Liker meg ikke så godt der. Hva tror dere er best? Elixia, friskis og svettis eller Sats?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på selve senteret. F.eks synes jeg Elixia på Skøyen er supert, mens Elixia i Sandvika ikke er noe særlig. Det samme med SATS, det er forskjell fra senter til senter. Friskis og svettis passer ikke meg, men det er sikkert bra for dem som liker det.

Be om gratis prøvetimer på timer i sal og i styrkerommet, så vet du litt mer før du tegner medlemsskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har gode erfaringer med SATS majorstua (instruktørmessig) og SATS national, og ikke så gode med elixia på colosseum. Sistnevnte har fantastiske treningsfasiliteter, men det ble litt for high-tec og fancy for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med Elixia, men har som de andre mine favorittsentre. Liker f.eks ikke Colosseum spesielt pga annerledes og trege apparater. Skøyen, Lambertseter og CCVEst er imidlertid kjempebra.

Men i bunn og grunn er det nok ikke stor forskjell på SATS og Elixia. Kvaliteten er høy uansett. Instruktørnivå er uansett personavhengig:)

Jeg ville sett meg rundt i det senteret som er nærmest deg og sett om jeg likte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med Elixia, men har som de andre mine favorittsentre. Liker f.eks ikke Colosseum spesielt pga annerledes og trege apparater. Skøyen, Lambertseter og CCVEst er imidlertid kjempebra.

Men i bunn og grunn er det nok ikke stor forskjell på SATS og Elixia. Kvaliteten er høy uansett. Instruktørnivå er uansett personavhengig:)

Jeg ville sett meg rundt i det senteret som er nærmest deg og sett om jeg likte det.

Ja, det er sats det, og nå har jeg gått lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...