muangthai Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Viser til link lengre ned der diskusjonen har gått om hvem som skal skrive de tre oppfølgingsrapportene. Sos.arbeider som har skrevet rapporten har også forpliktet seg til at de skal skrive oppfølgingsrapport gjennom teksten de må påføre og undertegne ved notarialbekreftelse av sosialrapport før papirene sendes Thailand. I tillegg til å bekrefte at de (sos.kontor) er rette instans skal de skrives følgende: "Social office guarantees to supervise the adoptive placement and make written reports during the second, fourth and sixth monht of placement" Denne teksten ble krevd på sos.rapporten da vi sendte papirene til Thailand i 2001 og i år 2003. Så jeg skjønner ikke at noen kan være i tvil om hva som kreves av Thailandske myndigheter. Ha en god kveld ! 0 Siter
grot Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Det er bare det at når t.o.m VB opplyser at vi selv kan skrive dem, så skaper det litt forvirring kanskje. Og jeg kan liksom ikke få meg til å si at det er sos.kontoret som har skrevet rapporten, når de i praksis bare har skrevet den ordrett inn på sin pc.Men det er mulig at det er bare dette de faktisk er forpliktet til (+ det å ha sett foreldre sammen med barnet) Jeg har i hvertfall tatt kontakt med VB for å fortelle hvordan vi har oppfattet dette. Kanskje kan misforståelsen unngås bare ved at de formulerer seg litt annerledes i brevet vi får?? 0 Siter