Gjest fytti Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Det er ikke at det er så om å gjøre - men med barn på 10-12 år, er det litt om å gjøre at det er noe hyggelig på TV på lørdagskvelden..... Men IQ-testen er jo så drepende kjedelig ogo uengasjerende at nå gir vi opp - og lar ungene få bruke kvelden på PC'en sin i stedet (dette begrenser vi vanligvis)! Hvis dette programmet skal fortsette må vi leie film neste lørdag! 0 Siter
Gjest nickno Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Slapp av. Det var en engangsopplevelse det med IQ-testen. Neste gang er det EQ som skal testes. 0 Siter
tusseline Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Vel, det kommer an på øyet som ser det! Jeg har tilbragt et par timer foran tv-skjermen og sett på dette programmet sammen med to barn på 10 og 11 år, og vi har ivrig svart på spørsmålene og kost oss med programmet.. 0 Siter
Gjest fytti Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Slapp av. Det var en engangsopplevelse det med IQ-testen. Neste gang er det EQ som skal testes. Ja, men da går jeg ut fra at det skal arrangeres som happening f.eks. i Vikingskipet/Oslo Spektrum osv! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Jeg satt alene og storkoste meg med dette programmet. Trodde det fantes flere tv-kanaler. 0 Siter
Anki Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 hehe - at folk gidder å sitte og se på noe som de syns er knallkjedelig er meg fullstendig uforståelig. TV-en vår har en AV-knapp den, har ikke din? Sånn utenom det syntes jeg det var artig å sitte og løse oppgavene jeg da 0 Siter
Gjest sannsynligvis lav IQ :-) Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 Men det jeg ble sittende igjen og lure fælt på er om alle IQ-tester lar deg få så kort betenkningstid ved hvert spørsmål !!! Da er jeg redd for at mange vil stå i fare for å miste omsorgen for sine håpefulle 0 Siter
Gjest fytti Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 hehe - at folk gidder å sitte og se på noe som de syns er knallkjedelig er meg fullstendig uforståelig. TV-en vår har en AV-knapp den, har ikke din? Sånn utenom det syntes jeg det var artig å sitte og løse oppgavene jeg da Vi satt virkelig ikke lenge! Slo av TV'n ca kl 2015 - da hadde vi gitt programmet "en fair sjanse" synes vi! 0 Siter
Gjest Vichey Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Kan dette være noe å klage for da. Det er da bare å slå av, og la det være med det. Men det er klart det, at ting man ikke skjønner, har lett for å bli kjedelig:-) 0 Siter
Gjest Vichey Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Men det jeg ble sittende igjen og lure fælt på er om alle IQ-tester lar deg få så kort betenkningstid ved hvert spørsmål !!! Da er jeg redd for at mange vil stå i fare for å miste omsorgen for sine håpefulle Det er riktig at IQ-tester skal ha en tidsramme ja. Ellers er mye av poenget borte... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.