Goliath Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Synd at du ikke kan svare på spørsmålene. === Selvsagt legger jeg ikke ut tilfeldige lenker. Jeg legger ut lenger for å underbygge påstandene mine om at det var et stort feilgrep for USA/UK å okkupere Irak, og at det kun ville føre til større problemer. Ettertiden har, beklageligvis, vist at jeg hadde rett. Med vennlig hilsen Og når noen legger ut lenker som viser innvandreres overvekt av grove overgrep i Norge, så kaller du disse personene for rasister....selv om det bare er faktaopplysninger de viser til, og med nøyaktig den samme begrunnelsen som du selv bruker her. Nok en gang - du mener det skal gjelde en regel for deg, og noe helt annet for andre... 0 Siter
Sør Skrevet 18. september 2003 Forfatter Skrevet 18. september 2003 Og når noen legger ut lenker som viser innvandreres overvekt av grove overgrep i Norge, så kaller du disse personene for rasister....selv om det bare er faktaopplysninger de viser til, og med nøyaktig den samme begrunnelsen som du selv bruker her. Nok en gang - du mener det skal gjelde en regel for deg, og noe helt annet for andre... Du blander hummer og kanari. Du kan gjerne kalle meg "anti-USAs-nåværende-utenrikspolitikk", men det har intet å gjøre med å være "anti-amerikansk". 0 Siter
Grip Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Du blander hummer og kanari. Du kan gjerne kalle meg "anti-USAs-nåværende-utenrikspolitikk", men det har intet å gjøre med å være "anti-amerikansk". Veeel...det aner meg at du heller ikke synes så mye om USA og deres økonomiske politikk, sosialpolitikk, miljøpolitikk, forsvarspolitikk, skolepolitikk, innvandringspolitikk, helsepolitikk etc etc. I så fall begynner det å minne en del om anti-amerikanisme, ikke sant? 0 Siter
Goliath Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Du blander hummer og kanari. Du kan gjerne kalle meg "anti-USAs-nåværende-utenrikspolitikk", men det har intet å gjøre med å være "anti-amerikansk". Da kan du gjerne kalle meg "anti-norsk-nåværende-innvandringspolitikk", men det har intet å gjøre med å være "anti-utlendinger". 0 Siter
Goliath Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Veeel...det aner meg at du heller ikke synes så mye om USA og deres økonomiske politikk, sosialpolitikk, miljøpolitikk, forsvarspolitikk, skolepolitikk, innvandringspolitikk, helsepolitikk etc etc. I så fall begynner det å minne en del om anti-amerikanisme, ikke sant? Det begynner vel å likne på en som er "anti" et helt folkeslag - eller hva? Finnes det ikke et ord for det....? 0 Siter
Grip Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Det begynner vel å likne på en som er "anti" et helt folkeslag - eller hva? Finnes det ikke et ord for det....? Jepp. Men jeg bruker det ikke. 0 Siter
Sør Skrevet 18. september 2003 Forfatter Skrevet 18. september 2003 Da kan du gjerne kalle meg "anti-norsk-nåværende-innvandringspolitikk", men det har intet å gjøre med å være "anti-utlendinger". Og da er du, ifølge egen logikk "anti-norsk"? Poenget er at jeg vel aldri har skrevet noe om "amerikanere", men kun om USAs utenrikspolitikk. 0 Siter
Sør Skrevet 18. september 2003 Forfatter Skrevet 18. september 2003 Veeel...det aner meg at du heller ikke synes så mye om USA og deres økonomiske politikk, sosialpolitikk, miljøpolitikk, forsvarspolitikk, skolepolitikk, innvandringspolitikk, helsepolitikk etc etc. I så fall begynner det å minne en del om anti-amerikanisme, ikke sant? Nei. Du blander to helt forskjellige ting. "Anti-amerikansk" handler om å mislike noen *fordi* de er amerikanere. Det har jeg aldri gjort. At man er uenig i politikken gjør deg ikke til "anti-norsk" eller "anti-amerikansk". Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.