Gjest snart3 Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 heisann...jeg er ganske ny her inne, men ble KJEMPEGLAD da jeg ble tipset om dette forum. Supert å kunne treffe likesinnede i alle faser av en adopsjon :-) Vi venter på behandling i Bufa, og fikk søknaden registrert der i begynnelsen av denne mnd. Er det noen fler som er ca. like langt...artig å kunne følges. Vi har Russland som land. 0 Siter
Gjest Russlat Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 Hei. Endelig er det noen flere som har valgt Russland slik som oss. Meivi - er en annen som også har valgt Russland, så nå er vi allfall noen flere her inne. Vi er godkjent i BUFA, og er kommet litt lengere enn dere i papirmølla. Lykke til videre. 0 Siter
Gjest snart3 Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 Hei. Endelig er det noen flere som har valgt Russland slik som oss. Meivi - er en annen som også har valgt Russland, så nå er vi allfall noen flere her inne. Vi er godkjent i BUFA, og er kommet litt lengere enn dere i papirmølla. Lykke til videre. fine greier...gleder meg til å følges videre. Hvor langt er dere kommet, og hvor i Russland skal dere? 0 Siter
Gjest meivi Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Kjempebra at vi kan samles fler her inne med samme landevalg. Også spennende at vi er litt forskjellige i hvor vi er i adopsjonsfasen,,,vi kan nok hente mange råd hos hverandre. Velkommen her inne...gleder meg til å følges :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.