Gå til innhold

venter i Bufa


Gjest snart3

Anbefalte innlegg

heisann...jeg er ganske ny her inne, men ble KJEMPEGLAD da jeg ble tipset om dette forum. Supert å kunne treffe likesinnede i alle faser av en adopsjon :-)

Vi venter på behandling i Bufa, og fikk søknaden registrert der i begynnelsen av denne mnd.

Er det noen fler som er ca. like langt...artig å kunne følges.

Vi har Russland som land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Endelig er det noen flere som har valgt Russland slik som oss. Meivi - er en annen som også har valgt Russland, så nå er vi allfall noen flere her inne.

Vi er godkjent i BUFA, og er kommet litt lengere enn dere i papirmølla.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Endelig er det noen flere som har valgt Russland slik som oss. Meivi - er en annen som også har valgt Russland, så nå er vi allfall noen flere her inne.

Vi er godkjent i BUFA, og er kommet litt lengere enn dere i papirmølla.

Lykke til videre.

fine greier...gleder meg til å følges videre.

Hvor langt er dere kommet, og hvor i Russland skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at vi kan samles fler her inne med samme landevalg. Også spennende at vi er litt forskjellige i hvor vi er i adopsjonsfasen,,,vi kan nok hente mange råd hos hverandre.

Velkommen her inne...gleder meg til å følges :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...