Gå til innhold

Flere her med stygge pupper? Bilder som ligner mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store komplekser overfor puppene mine. De er i størrelse 85C-85D, og størrelsen er grei nok, det er _fasongen_ som plager meg.

Når jeg er varm, blir de omtrent som på dette FØR-bildet. Det brune feltet utvides, og brystvorten flates ut:

http://www.ienhance.com/gallery/detail.asp?proc_id=29&photo_id=746

Når jeg fryser eller klemmer på dem, trekker de seg veldig sammen. Det brune feltet blir da "rynkete", og brystvorten kommer fram. Da ser de ut som pasientens _høyre_ bryst på dette FØR-bildet:

http://www.ienhance.com/gallery/detail.asp?specialty=ieplastic&BodyID=2&proc_id=29&photo_id=4562

Denne forandringen plager meg. Men uansett er de slappe og det er fryktelig ekkelt å gå uten BH. Det gjør vondt når de henger sånn. Og det plager meg veldig under sex, selv om jeg har vært sammen med kjæresten min i over 6 år.

Vil ha barn også, så operasjon bør vel vente til etter fødsel og amming.. Men vil gjerne ha fler barn, og kanskje er jeg ikke ferdig med det før om 10 år. Og det er _nå_ jeg vil ha fine pupper... Eller helst ville jeg hatt det fra jeg var 17. Men .. :-(

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Iznowgood

6

• Goliath

5

• mrxx

4

• Zirine

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Stjernemor
Skrevet

Det er vel ikke så mange som ser puppene dine vel?

Kan ikke helt skjønne at en kan basere selvbildet sitt på det jeg da!

Kjenner et par jenter som har operert puppene,og de fikk bare problemer ut av det. Hun ene mista den ene brystvorta pga dårlig jobb, det satte seg verk i såret. Og dette var på et stort sentralsykehus.

Kanskje går det bedre hvis du har råd til å betale en dyr privat kirurg. Ikke vet jeg.

En annen venninne hadde klokkertro på at BARE hun fikk operert den stygge magen, så ville hun bli lykkelig. Hun er mer deprimert enn noengang etter den operasjonen.

Selvfølgelig kan du være heldig å få flotte pupper ved en operasjon, men det jeg vil fram til er, at du må vite hva du vil med det. Tror du at du får et lykkelig liv pga kroppslige forskjønnelser så ender du opp som Michael Jackson!

Skrevet

Det er vel ikke så mange som ser puppene dine vel?

Kan ikke helt skjønne at en kan basere selvbildet sitt på det jeg da!

Kjenner et par jenter som har operert puppene,og de fikk bare problemer ut av det. Hun ene mista den ene brystvorta pga dårlig jobb, det satte seg verk i såret. Og dette var på et stort sentralsykehus.

Kanskje går det bedre hvis du har råd til å betale en dyr privat kirurg. Ikke vet jeg.

En annen venninne hadde klokkertro på at BARE hun fikk operert den stygge magen, så ville hun bli lykkelig. Hun er mer deprimert enn noengang etter den operasjonen.

Selvfølgelig kan du være heldig å få flotte pupper ved en operasjon, men det jeg vil fram til er, at du må vite hva du vil med det. Tror du at du får et lykkelig liv pga kroppslige forskjønnelser så ender du opp som Michael Jackson!

Vet ikke om du ville ha svar på det du skrev eller om du mente det retorisk, men jo, det går an å ha dårlig selvbilde mye pga stygge pupper.

Som jeg skrev - synes ikke det er behagelig å vise meg naken for samboeren min. Vil helst ha av lyset, og vil ikke sitte øverst.

De er ughagelige, rett og slett, det nytter ikke å gå uten BH. Jeg må til og med sove med en topp.

Problem med å finne finklær, f.eks kjoler og topper. Det er ikke alt som kan brukes med en diger BH under. Må derfor som regel velge andre ting enn det jeg egentlig har lyst på.

Jeg trener, og det er - og har alltid vært - ubehagelig å dusje sammen med andre. Gymmen på skolen var noe dritt.

Om sommeren kan jeg aldri sole meg toppløs. Hvis venninner spør og graver, sier jeg bare at jeg er sjenert. Kan ikke bruke badedrakt i svømmehall, har problemer med å finne en bikinioverdel som sitter og støtter opp, samtidig som den ser noenlunde bra ut.

Har alltid hatet puppene mine. Og i vår del av verden blir det fokusert vanvittig på denne delen av kvinnekroppen. Og min er deformert. For meg gr det utover selvbildet og livsutfoldelsen.

Gjest enig med deg
Skrevet

Vet ikke om du ville ha svar på det du skrev eller om du mente det retorisk, men jo, det går an å ha dårlig selvbilde mye pga stygge pupper.

Som jeg skrev - synes ikke det er behagelig å vise meg naken for samboeren min. Vil helst ha av lyset, og vil ikke sitte øverst.

De er ughagelige, rett og slett, det nytter ikke å gå uten BH. Jeg må til og med sove med en topp.

Problem med å finne finklær, f.eks kjoler og topper. Det er ikke alt som kan brukes med en diger BH under. Må derfor som regel velge andre ting enn det jeg egentlig har lyst på.

Jeg trener, og det er - og har alltid vært - ubehagelig å dusje sammen med andre. Gymmen på skolen var noe dritt.

Om sommeren kan jeg aldri sole meg toppløs. Hvis venninner spør og graver, sier jeg bare at jeg er sjenert. Kan ikke bruke badedrakt i svømmehall, har problemer med å finne en bikinioverdel som sitter og støtter opp, samtidig som den ser noenlunde bra ut.

Har alltid hatet puppene mine. Og i vår del av verden blir det fokusert vanvittig på denne delen av kvinnekroppen. Og min er deformert. For meg gr det utover selvbildet og livsutfoldelsen.

Dette innlegget var som skrevet av meg, bortsett fra at jeg har fått de barna jeg skal ha og egentlig har begynt å spare til operasjon, men jeg er så redd for at det ikke skal bli noe bra etterpå heller.

Skrevet

Er brystene dine noenlunde like store, ser det nok ok ut i en BH. Nesten ingen har pene bryster uten BH. Opererer man brystene, bør man vel også gå med BH for å bevare fasongen, iallfall den første tiden.

Skrevet

Dette innlegget var som skrevet av meg, bortsett fra at jeg har fått de barna jeg skal ha og egentlig har begynt å spare til operasjon, men jeg er så redd for at det ikke skal bli noe bra etterpå heller.

Hei! Se på resten av bildene i galleriet jeg la ut linker til. Der er det masse bilder av både brystløft og brystreduksjon.

99% av etter-bildene får meg til å tenke - å, så fine de ble!

Men er du ikke helt sikker på at du blir fornøyd etter operasjonen, så bør du kanskje tenke mer over det? Selv er jeg ikke i tvil. Det kan ikke bli verre.

Skrevet

Er brystene dine noenlunde like store, ser det nok ok ut i en BH. Nesten ingen har pene bryster uten BH. Opererer man brystene, bør man vel også gå med BH for å bevare fasongen, iallfall den første tiden.

De ser helt OK ut med en god BH, ja.

Problemet er at de forandrer seg sånn, fra å være fryktelig slappe til å stramme seg litt opp. Skulle i det minste ønske at ikke de strakk seg sånn. Huden rundt puppene er som strikk.

Skrevet

Hvorfor sparer du til operasjon når du kan få det gratis? Det er nesten ikke ventelister mange steder

Sjekk her: http://www.sykehusvalg.net/

Skrevet

Hvorfor sparer du til operasjon når du kan få det gratis? Det er nesten ikke ventelister mange steder

Sjekk her: http://www.sykehusvalg.net/

Det er vel ikke alt man kan få dekket av det offentlige.

Mitt tilfelle ville vel blitt avvist som kosmetisk, og ikke et medisinsk problem. De er tross alt ikke for store som sådan.

Skrevet

Det er vel ikke alt man kan få dekket av det offentlige.

Mitt tilfelle ville vel blitt avvist som kosmetisk, og ikke et medisinsk problem. De er tross alt ikke for store som sådan.

Vet du det med sikkerhet?

Skrevet

Vet du det med sikkerhet?

At de ikke er for store ja? De gir meg ikke fysiske plager, bare psykiske.

I Afrikanske land derimot, der de sprader rundt med pupper som får slenge fritt, ville jeg sikkert blitt sett på som en skjønnhet. ;-)

Skrevet

I Afrikanske land derimot, der de sprader rundt med pupper som får slenge fritt, ville jeg sikkert blitt sett på som en skjønnhet. ;-)

Nei, men om du vet med sikkerhet at du ikke vil få dekket dette?

Skrevet

Psykiske lidelser er også lidelser.

Men det er opp til lege/psykolog å avgjøre om du har store nok problemer pga det.

Skrevet

Jeg *hadde* inntil 5-6 uker siden. Jeg fikk utført en brystløft (+ brystreduksjon på det ene brystet).

Gjest ikke sign
Skrevet

Ikke operer deg! Er arr fint? Nei.. Alle har ulike bryster. Uansett endrer de seg etter amming, og derfor bør du vente!!

Gjest Har gjort det
Skrevet

Ikke spekuler mer, ta en operasjon og bli mer fornøyd med deg selv! du kan fortsatt få barn og amme, og arrene blir ubetydelige.

Jeg gjorde det, og nå er jeg stolt av puppene mine!

Skrevet

Er jo vanlig det med hengepupper! De fleste som har litt størrelse har jo det, og brystvortene er velogså større på dem med store puppper...

Operer dem da vel? Ingenting annet vil forandre dem, om mulig blir de jo bare værre etter evt amming...

Skrevet

Hmm, hva var galt med disse puppene da?

Tusen takk ;-) Sukk, skulle ønske jeg hadde samme innstilling som deg.

Skrevet

Tusen takk ;-) Sukk, skulle ønske jeg hadde samme innstilling som deg.

Hmmm, for å si det sånn, jeg hadde nok storkost meg med de puppene der, hvis jeg hadde fått anledning:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...