darma Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har BMI på 27,3 (overvekt) mens min hofte/midje ratio er på 0,7 - altså ikke overvekt.. Nå ble jeg jaggu mer forvirra en det jeg var før... Skjønner jo at det er positivt å ikke ha all vekt rundt magen. Men mitt problem er at ALL og da mener jeg all, vekt er på rumpe og lår...sukk og ve... Prøver å spise mat med lav GI, mye vann og grovt som mulig av korn produkter... Men ser at nå som høsten er på vei har jeg lagt på meg litt (bare 1 kilo) Må da legge til at jeg er 160 cm høy og 70 kg (før 76/77 kg) Leste et sted at kroppen vil alltid forsøke å nå det kroppen har veid mest, skrekk!! Betyre det at jeg for alltid vil ha en kropp som ønsker 77 kilo??? Har noen råd for ikke fetende/høy GI knask på kveldene i regnet...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/121576-hoftemidje-ratio/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.