tjohei Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg er litt matlei for tiden. Jeg pleier å spise lindbergbrød, men har nå gått litt lei. Lurte på om jeg skulle prøve Ingersbrødet. Hvilke brød liker dere best? Jeg vil helst spise brød som er sunne og grove. 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Ummm!!! Spleisebrød :-) Grisla grovbrød, eller Lillehammerbrød! åååh, så godt...nei, så blei jeg sulten sjølv....og jeg som egentlig skulle legge meg.... 0 Siter
Gjest nassejenta Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 har du prøvd de 1-2-3 bake selv brødene?? enkelt og greit - og kjempegode!!! prøv å kombinere forskjellige, f.eks grovkorn og solsikke. og så godt som det lukter i huset etterpå!! 0 Siter
Nemi Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Det jeg baker selv,-uten tvil :-)Blir så utrolig fort lei av kjøpabrød. Det er bare mixe og trikse med ingrediensene til du finner et brød du liker. Gudd løkk :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg baker brød med yoghurtvæske (det som renner ut når du henge ryoghurt i kaffefilter), valnøtter, solsikkeførd og en blanding av 1/2 finmel og 2/3 grovbakst. Det er veldig, veldig godt!!! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg baker brød med yoghurtvæske (det som renner ut når du henge ryoghurt i kaffefilter), valnøtter, solsikkeførd og en blanding av 1/2 finmel og 2/3 grovbakst. Det er veldig, veldig godt!!! Oi, en del tastefeil der... Regner med at bokstavfeilene er greie å rette opp i, men mht tallene, mente jeg selvsagt 1/3 finmel og 2/3 grovbakst. 0 Siter
molli Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Av de vanlige du får i butikken, så liker jeg Birkebeinerbrød. Det er mørkt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.